دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1395 - 16:29

مصوبات دهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی

دهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با ریاست دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد تبریز برگزار شد.
کد خبر : 134080

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در این جلسه موضوع ادغام واحدهای جلفا و هادی‌شهر مطرح و به اتفاق آراء مقرر شد هر دو واحد به صورت مستقل و جداگانه ادامه فعالیت دهند.


همچنین با ساخت ساختمان آموزشی واحد جلفا با رعایت آیین‌نامه مالی و معاملاتی و دریافت مجوز از معاونت عمرانی دانشگاه و تامین منابع مالی از طریق منابع واحد موافقت شد.


موضوع احداث طرح پرورش ماهی قزل‌آلا مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت و با اکثریت آرا مقرر شد با رعایت مقررات و آیین‌نامه مالی و معاملاتی دانشگاه انجام شود.


در ادامه دهمین جلسه هیات امنای استان آذربایجان شرقی، با تامین منابع مالی از طریق دریافت وام بانکی و کمک سازمان مرکزی و تغییر نقشه‌ها برای تکمیل ساختمان واحد صوفیان با رعایت مقررات و آئین‌نامه مالی و معاملاتی و دریافت نظر معاونت عمران دانشگاه موافقت شد.


به اتفاق آراء ادامه فعالیت مراکز سردرود و تسوج به صورت مرکز آموزشی زیر نظر واحد مادر و برای مدت یک سال مشروط به ارتقای شاخص‌ها و استانداردهای موردنیاز به ویژه ساخت و ساز در مرکز سردرود با رعایت آئین‌نامه مالی و معاملاتی و دریافت مجوز معاونت عمرانی دانشگاه، مورد موافقت اعضا قرار گرفت.


آخرین دستور جلسه هیات امنای استان آذربایجان شرقی، تعیین حسابرس هیات امنای استان آذربایجان شرقی بود که با اکثریت آراء انتخاب شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته