دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1395 - 14:43
در گفت‌وگو با آنا

عضو شورای فنی تیم ملی کشتی آزاد: علیرضا حیدری در کشتی جهان شناخته شده است/ خادم و حیدری همکاری خوبی با هم دارند

ابراهیم جوادی گفت:در حال حاضر رسول خادم در فیلا صاحب کرسی است و حضور علیرضا حیدری در راس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی می‌تواند برای ما ارزشمند باشد.
کد خبر : 134012

ابراهیم جوادی عضو شورای فنی تیم ملی کشتی آزاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد انتخاب علیرضا حیدری به عنوان رئیس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی گفت: «من انتخاب علیرضا حیدری برای ریاست فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی را به جامعه کشتی تبریک می‌گویم. حیدری به عنوان عنوان‌دار جهان در کشتی دنیا شناخته شده است و همین مساله باعث شد که بتواند این کرسی را به دست بیاورد.»


وی ادامه داد: «کشتی پهلوانی ایران در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در مسابقات جهانی که در بلاروس برگزار شد به عنوان قهرمانی دست یافت. در ایران هم کشتی پهلوانی زیرنظر فدراسیون کشتی کار می‌کند و در حال حاضر رسول خادم که در فیلا صاحب کرسی است و حضور علیرضا حیدری در راس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی می‌تواند برای ما ارزشمند باشد. حیدری با خادم رابطه خوب و برادرانه‌ای دارند و هر دو آنها در انتخابات فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی در بلاروس شرکت کردند و این نشان دهنده همت پیشکسوتان کشتی برای پیشرفت این رشته ورزشی است.»


جوادی در مورد تمرینات تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات جهانی مجارستان گفت: «مسابقات جهانی مجارستان در دو وزن 61 و 70کیلوگرم در مجارستان برگزار می‌شود. این دو وزن در المپیک حذف شدند و فیلا تصمیم گرفت تا برای کشتی‌گیران این دو وزن مسابقات جهانی برگزار کند. تمرینات تیم ملی برای حضور در این رقابت ها در حال برگزاری است و بعد از این مسابقات هم کادر فنی تیم ملی تمرینات ملی‌پوشان را برای حضور قدرتمند در مسابقات جهانی کشتی آغاز خواهد کرد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته