دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور منتقدان و اصحاب رسانه

نمایش «خوب، بد، زشت» نقد و بررسی می‌شود

جلسه نقد و بررسی تئاتر «خوب، بد، زشت» به کارگردانی شقایق فتحی دوشنبه، 24 آبان ساعت 20 در پلاتو بنیاد روایت برگزار می‌شود.
کد خبر : 134006

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی نمایش، شقایق فتحی این خبر را اعلام کرد و گفت: «خوب، بد، زشت» از آثار منتخب جشنواره خمسه، فردا 24 آبان ماه در نشست تخصصی روایت صحنه با حضور عوامل نمایش، هنرمندان، منتقدان و اصحاب رسانه به بوته نقد گذاشته می‌شود.


وی افزود: این نشست بلافاصله پس از اجرا، با حضور محمد عارف استاد دانشگاه، نویسنده و کارگردان و رضا آشفته منتقد برگزار می‌شود و ورود برای عموم آزاد است.


کمدی سیاسی «خوب، بد، زشت» با بازی سعید دولتی و ابوالفضل حاجی علی‌خانی اجرای عمومی خود را از 18 آبان آغاز کرده است و تا 2 آذر در استودیو نمایش روایت به نشانی میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، روبروی پمپ‌بنزین (بنیاد فرهنگی روایت) روی صحنه می‌رود.


این نمایش را ابوالفضل حاجی علیخانی نوشته و درباره دو بومی جنوبی است که وانتی را در پمپ‌بنزین می‌دزدند. ازقضا بار وانت محموله‌ای است که مسیر زندگی‌شان را عوض می‌کند..


«خوب، بد، زشت» را شقایق فتحی کارگردانی کرده و از دیگر عوامل آن می‌توان به طراح صحنه شقایق فتحی، طراح لباس ابوالفضل حاجی علی‌خانی، دستیار کارگردان شبنم فتحی، طراح پوستر و بروشور سجاد نجفی، مدیر روابط عمومی مطهره کشاورز، مدیر فنی حسین کریمی، عکاس ایمان روح‌الامینی، فیلم‌بردار کوروش مرشد سلوک، میکس و مونتاژ فیلم و افکت سارنگ هاشمی و اجرای نور وحید رفیعی اشاره کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: شقایق فتحی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته