دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1395 - 14:37
رقابت‌های کشتی جام الروسا روسیه

آزادکاران بر سکوی سوم ایستادند/ تیم منتخب کشتی فرنگی چهارم شد

تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی ایران در پایان رقابت‌های بین المللی جام «الروسا» روسیه به عناوین سوم و چهارم دست یافتند.
کد خبر : 134000

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جام «الروسا» روسیه روز گذشته با حضور تیم های ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان، بلاروس، ازبکستان و ترکیه در سالن دروژبا شهر مسکو آغاز شد و امروز یکشنبه به پایان می رسد.


این رقابت ها به صورت تیم به تیم برگزار می شود که آزادکاران کشورمان در دیدار رده بندی با نتیجه ۴ بر ۲ تیم ترکیه را شکست دادند و به مقام سوم این مسابقات رسیدند.


تیم منتخب کشتی آزاد ایران در مرحله گروهی این مسابقات، ازبکستان را ۴ بر ۲ شکست داد و در دیدار حساس و پرحاشیه برابر جمهوری آدربایجان در حالی که ایران یک کشتی گیر کمتر داشت به تساوی ۳ بر ۳ رسیدند که جمهوری آذربایجان با امتیاز ۱۳ در مقابل ۱۲ امتیاز ایران برنده مسابقه شد و به فینال راه یافت.


روسیه که تقریبا با ترکیب اصلی تیم جوانان خود در این تورنمنت حاضر شده عصر امروز در دیدار فینال به مصاف جمهوری آذربایجان می رود.


همچنین تیم منتخب کشتی فرنگی ایران نیز در دیدار رده بندی با شکست مقابل جمهوری آذربایجان چهارم شد. دیدار رده بندی بین تیم های ایران و آذربایجان برگزار شد که هر کدام ۳ پیروزی کسب کردند، اما تیم آذربایجان با ۱۳ امتیاز مثبت در مقابل ۱۰ امتیاز مثبت ایران، برنده این دیدار بود و به عنوان سوم دست یافت.


تیم منتخب کشتی فرنگی ایران در مرحله گروهی ۴ بر ۲ برابر ازبکستان به پیروزی رسید و مقابل تیم روسیه ۶ بر صفر مغلوب شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب