دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 فروردين 1394 - 14:54

سخنگوی دفتر نخست‌وزیر عراق برکنار شد

منابعی در دفتر نخست‌وزیر عراق امروز شنبه از صدور دستور لغو قرارداد «رافد جبوری» سخنگوی دفتر نخست‌وزیر خبر دادند.
کد خبر : 13400

به‌گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از پایگاه خبری «سومریه‌نیوز»، منابعی در دفتر نخست‌وزیر عراق امروز شنبه با اعلام خبر صدور دستور لغو قرارداد «رافد جبوری» سخنگوی دفتر نخست‌وزیر گفتند: ماموریت «جبوری» در دفتر رسانه‌ای نخست‌وزیر پایان یافته است.


منابع مذکور تاکی کردند این موضوع مربوط به رابطه استخدامی «جبوری» با دفتر نخست‌وزیر عراق می‌شود و برخی اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی درباره برکناری به‌وسیله «حیدر العبادی» صحت ندارد.


این منابع تصریح کردند: «رافد جبوری» سخنگوی دفتر رسانه‌ای بود و تنها با این دفتر ارتباط داشت و سخنگوی ویژه نخست‌وزیر نبود.


با این حال منبعی که نخواست نامش فاش شود گفت: روز گذشته (جمعه) دستور لغو قرارداد و پایان ماموریت وی به عنوان سخنگوی دفتر رسانه‌ای نخست‌وزیر صادر شد.


این منبع افزود: دفتر نخست‌وزیر بسیار تمایل دارد که کارمندان ویژه دفتر نخست‌وزیر یا افراد مرتبط در دفاتر وابسته شرایط و قوانین منعقد‌شده را به‌خوبی رعایت کنند. طبعا هر فردی که خارج از ضوابط و شرایط عمل کند جایش خارج از دفتر نخست‌وزیر است.


دفتر «حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق در 27 اکتبر 2014 از تعیین «رافد جبوری» و «سعد حدیثی» به عنوان دو سخنگوی دفتر رسانه‌ای خبر داده بود.


انتهای پیام/

برچسب ها: نخست وزیر عراق
ارسال نظر
هلدینگ شایسته