دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

کاوه سجادی‌حسینی: همکاری با اصغر فرهادی باعث شد بهتر درک کنم/ «نبودنت» بهمن‌ماه جلوی دوربین می‌رود

کاوه سجادی‌حسینی از فیلم تازه خود که روایت عاشقانه‌ای در فصل سرد است، گفت.
کد خبر : 133942

کاوه سجادی در گفت‌وگو با آنا درمورد فیلم تازه‌اش با اسم موقت «نبودنت» گفت: «فیلمنامه «نبودنت» که البته اسم موقت است و تغییر خواهد کرد تا پایان هفته تکمیل می‌شود و فیلم‌برداری از بهمن‌ماه در شهر تهران آغاز خواهد شد.»



سجادی‌حسینی که قرار بود «نبودنت» را پاییز جلوی دوربین ببرد تا به جشنواره فیلم فجر برسد، در ادامه گفت: «داستان فیلم در فصلی سرد می‌گذرد و از آن‌جایی که در این‌ سال‌ها دیگر پاییز و زمستان تهران فرقی باهم ندارند، زمستان تصویربرداری را شروع می‌کنیم. مسلما دوست داشتم فیلم را به جشنواره فجر برسانم اما مدت‌زمان نگارش فیلمنامه طولانی‌تر شد. من هم ترجیح دادم فیلم خوبی بسازم تا این‌که فقط بسازم و به جشنواره برسانمش.»


سجادی‌حسینی که پیش از این «بوفالو» و «شب بیرون» را ساخته است، درمورد داستان «نبودنت» گفت: « فیلم «نبودنت» در فضایی شهری می‌گذرد و روایتی از عشق و تنهایی‌ است. شکل کلی داستان، جست‌وجو برای عشق است و زنی 40 ساله روایتش می‌کند...»


سجادی‌حسینی که در «فروشنده» دستیار اصغر فرهادی بود در آخر با اشاره به تجربه همکاری با این فیلمساز گفت: «در هنگام نوشتن فیلمنامه 100 درصد به مخاطب فکر کردم و می‌خواهم فیلم را برای مخاطب بسازم. منظورم به هیچ وجه ساخت فیلمی به قصد فروش نبود؛ می‌خواهم برای مخاطبان سینما فیلم خوبی بسازم. در تمام این سال‌ها هرگاه در مقام دستیار کنار کارگردانی قرار گرفته‌ام، از آن‌ها تاثیر گرفته‌ام. زمانی که برای «فروشنده» کنار اصغر فرهادی در مقام دستیار قرار گرفتم، کارگردانی کرده بودم و فیلم‌های خودم را ساخته بودم. همکاری با فرهادی و ایستادن کنار او باعث شد تا بهتر درک کنم...»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب