دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آبان 1395 - 08:00

هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال؛ تقابل بالانشینان جدول در تبریز/ دانشگاه آزاد میهمان کاشانی‌ها

هفته چهارم رقابت های لیگ برتر بسکتبال امروز در حالی برگزار می شود که تیم دانشگاه آزاد در این هفته مقابل شهرداری کاشان به میدان می رود.
کد خبر : 133914

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال امروز با پنج دیدار پیگیری می‌شود که دانشگاه آزاد در این هفته به مصاف شهرداری کاشان می رود.


در نخستین بازی این هفته تیم شمیدر با مربیگری مصطفی هاشمی به مصاف نفت آبادان می رود. هاشمی چند روز به این تیم ملحق شد و در اولین گام هم مغلوب تیم دانشگاه آزاد شد و حالا به دنبال فرصت برای کسب اولین برد است. تیم نفت آبادان هم شروع خوبی در رقابت‌های لیگ برتر داشته اما هفته پیش مقابل شهرداری اراک بازی را واگذار کرد و در بازی امروز به دنبال جبران باخت است.


مسابقه بعدی بین دو تیم شهرداری گرگان و نیروی زمینی است که هر دو تیم تا به حال بردی در جدول به دست نیاورده‌اند. البته نیروی زمینی هفته پیش مقابل پتروشیمی بازی خوبی ارائه داد اما شهرداری گرگان تا به حال نمایش خوبی نداشته است.


در هفته چهارم ماهشهر مهمان تیم شهرداری تبریز خواهد بود. پتروشیمی صدرنشین جدول است و این هفته مقابل شهرداری تبریز تیم دوم جدولی به میدان می رود. این دو تیم با اختلاف ناچیز پا به پای هم در جدول رقابت‌ها پیش می روند. در بازی امروز باید دید دو مربی کارکشته این دو تیم چگونه از پس هم برمی آیند و برنده این دیدار کدام تیم خواهد بود.


بازی بعدی این هفته رقابت‌های لیگ برتر تقابل دانشگاه آزاد مقابل شهرداری کاشان است. شاگردان فرزاد کوهیان راهی کاشان می شوند تا در این شهر مقابل حریف خود به میدان بروند. دانشگاه آزاد هم‌اکنون با 4 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و هفته پیش هم مقابل سرمربی سابق خود مصطفی هاشمی در تیم شمیدر بازی را با پیروزی به پایان رسانند. هر دو تیم هفته گذشته پیروز شدند و با روحیه بسیار خوب این بار رودرویی هم قرار می گیرند.


آخرین بازی هم بین دو تیم لوله آ.اس شیراز و شهرداری اراک برگزار می شود.شیرازی‌ها در هفته های قبل نشان دادند که تیم خوب و یکدستی در اختیار دارند و اراکی ها کار سختی مقابل آنها خواهند داشت.


برنامه هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال:


شهرداری گرگان - نیروی زمینی


شیمیدر تهران - نفت آبادان


لوله آ.اس شیراز - شهرداری اراک


پتروشیمی بندرامام - شهرداری تبریز


شهرداری کاشان - دانشگاه آزاد


تمامی دیدارها ساعت 16 برگزار می‌شود.


*جدول رده بندی:


1- پتروشیمی بندرامام 6 امتیاز


2- شهرداری تبریز 5 امتیاز


3- پالایش نفت آبادان 5 امتیاز


4- شهرداری اراک 5 امتیاز


5- شهرداری کاشان 5 امتیاز


6- دانشگاه آزاد 4 امتیاز


7- لوله آ.اس شیراز 3 امتیاز


8- نیروی زمینی 2 امتیاز


9- شیمیدُر تهران 2 امتیاز


10- شهرداری گرگان 2 امتیاز


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته