دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

امیر قلعه‌نویی: نقاب خیلی‌ها با درگذشت مرحوم پورحیدری برداشته شد/ امیدوارم علی پروین سالیان سال زنده باشند

سرمربی تراکتورسازی گفت: گلایه خانواده پورحیدری به حق است چون مرحوم منصورخان زحمت زیادی برای استقلال کشید.
کد خبر : 133889

امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره اردوی کیش تراکتورسازی و آخرین وضعیت مصدومان تیمش گفت: «اول از کسانی که این اردوی خوب را برای ما مهیا کردند، تشکر می‌کنم. ما در این مدت تمرینات بسیار خوبی را انجام دادیم و برنامه‌های تاکتیکی مفیدی را پیگیری کردیم. از آنجایی که تیم‌های لیگ برتری اسیر تمرینات و اردوهای خود بودند و فرصت بازی دوستانه نداشتند دو بازی خوب درون تیمی را هم انجام دادیم.»


وی ادامه داد: «دو بازیکن مصدوم تیم هم که یکی در تهران و دیگری در تبریز پیگیر مراحل درمانی خود هستند. محسن بنگر هم از دیروز تمرینات عمومی‌اش را در کنار سایر بازیکنان تیم شروع کرده است. شرایط به طور کلی خوب است و آب‌وهوای کیش هم خیلی سالم و مفید است و ما توانستیم آمادگی خوبی برای ادامه رقابت‌ها پیدا کنیم.»


سرمربی تراکتورسازی درباره جلسه کمیته انضباطی باشگاه برای رسیدگی به وضعیت سروش رفیعی گفت: «ما که در اردوی کیش هستیم و خبری از تبریز نداریم. این مسئله به من مربوط نمی شود.»


قلعه‌نویی درباره بازی‌های پرفشار تیم‌ها در لیگ و جام‌حذفی و بعد از آن تعطیلی‌های 20 روزه لیگ برتر بیان داشت: «بالاخره این مدل برنامه‌ریزی‌ها به تیم ضربه می‌زند ولی ان‌شاءالله که سود اصلی را تیم ملی ببرد و به‌ جام‌جهانی برسد. البته ما نباید اسم بازی‌هایی که انجام می‌دهیم را لیگ برتر بگذاریم. باید بگردیم یک اسم دیگری پیدا کنیم چون این مسابقاتی که ما انجام می‌دهیم اسمش هرچه هست لیگ نیست. این یک مسئله کاملا طبیعی است که همه تیم‌ها از تعطیلی‌های مداوم بازی‌ها متضرر می‌شوند ولی ان‌شاءالله که سودش را تیم ملی ببرد و راهی جام‌جهانی شود.»


سرمربی تراکتورسازی درباره پیش‌بینی خود از دیدار ایران با سوریه بیان کرد: «فکر می‌کنم به دو دلیل یکی از سخت‌ترین بازی‌های تیم ملی مقابل سوریه باشد. دلیل اول لایه‌های متراکم دفاعی سوریه است و دلیل دوم شرایط آب‌وهوایی مسابقه است. باید با برنامه باشیم تا بتوانیم از این بازی هم برنده بیرون بیاییم و با کسب امتیازات لازم و داشتن اندوخته کافی دور رفت را به پایان برسانیم و آماده دور برگشت بازی‌ها شویم.»


او درباره برگ برنده ایران در بازی با سوریه تصریح کرد: «ما اگر بتوانیم همچون بازی با کره‌جنوبی تمرکز دفاعی خوبی داشته باشیم و بدون اشتباه بازی کنیم و در ضربه‌زدن به توپ اشتباهی نداشته باشیم و البته با سرعت مناسب از فاز دفاعی به فاز هجومی برسیم، می توانیم برنده باشیم. برگ برنده ما دقت بازیکنان‌مان است.»


قلعه‌نویی درباره گلایه‌های خانواده مرحوم پورحیدری درباره اینکه کسی از باشگاه استقلال در روز هفتم بر سر خاک نیامد و علی پروین در واکنش به این مسائل اعلام کرده پس از مرگش او را به شیرودی نبرند چون علاقه‌ای به نمایش ندارد، یادآور شد: «من که تهران نبودم و به همراه تیمم که نسبت به آن وظیفه داشتم در اردوی کیش حضور بودیم. خیلی هم مطبوعات را پیگیری نکردم تا در جریان اتفاقات رخ داده به طور کامل قرار بگیرم ولی اگر تهران بودم همچون مراسم تشییع بر سر مزار مرحوم پورحیدری می‌رفتم.»


وی افزود: «باید بگویم امثال آقای پورحیدری خدا بیامرز و خیلی از پیشکسوتان نسل قدیم ما احتیاج به کسی ندارند. آنها کار را برای خدا کردند و بلد هم نیستند مثل بعضی‌ها الکی ذکر بگویند و شو بگذارند و نمایش ظاهری ارائه کنند. این کارها عیار کسی را بالا نمی برد. مردم این افراد را شناخته‌اند. گول کارها و حرف‌های ظاهری را نمی‌‌خورند. پیشکسوتان ما کار را برای خدا کردند. البته گلایه خانواده پورحیدری به حق است چون مرحوم منصورخان زحمت زیادی برای استقلال کشید. ولی آنها بهتر از من می دانند که پورحیدری برای عشقش و تیمش کار کرد و این مسائل گرچه مهم است را جدی نگیرند تا آرامش‌شان حفظ شود.»


قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: «جواب زحمات مرحوم پورحیدری را مردم با حضور گسترده خود دادند و کسانی که نقاب به چهره دارند دیر یا زود دست‌شان رو می‌شود که خدا رو شکر در همین مراسم منصورخان خیلی از مسائل ثابت شد. دیگر پیشکسوتان ما مثل آقای پروین هم ان‌شاءالله سالیان سال درکنار ما باشند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته