دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1395 - 10:48

جایزه زنان کارآفرین اتحادیه اروپا در دستان دانش‌آموخته واحد دامغان

جایزه زنان کارآفرین اتحادیه اروپا به دانش‌آموخته‌ حقوق تجارت بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان تعلق گرفت.
کد خبر : 133822

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دفتر مرکزی برنامه شایستگی مدیریت اتحادیه اروپا در وین اتریش، موسسه SWISS QC سوئیس و کلینیک برند سوئیس، مراسم جایزه سالانه زنان کارآفرین 2016 را به میزبانی فرانسه و در شهر پاریس برگزار کردند.


کارآفرینان از بین زنان کارآفرین ایرانی با داشتن مشخصه‌هایی همچون نوآوری، توسعه مشاغل خانگی و صنایع دستی انتخاب شدند.


در این مراسم رزیتا الهاکی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد حقوق تجارت بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان و دانشجوی دکتری تخصصی حقوق بین‌الملل واحد کیش، جایزه زنان کارآفرین را دریافت کرد.


مجموعه تحت مدیریت این بانوی موفق از مجموعه‌های کارآفرین شناخته شد که این موضوع یکی از عوامل ارزیابی شرکت‌ها در دریافت جایزه است.


الهاکی به خبرنگار آنا گفت: «بعد از سال‌ها پژوهش موفق شدم کلینیک پزشکی پوست و مو را تحت نظر معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی راه اندازی کنم.»


وی افزود: «برای موفقیت ناچار بودم مطالعات روان‌شناسی، زیبایی‌شناسی، حقوق، بهداشت و استانداردهای جهانی را در هم آمیزم و در سطح بالایی از استانداردهای جهانی تلاش کنم که این مجموعه پیگیری‌ها مفید بود و کلینیک پوست و مو تحت مدیریت من و همسرم با برند تجاری معرفی شد و امروز در فضایی با زیربنای 300 مترمربع با امکانات و تجهیزات مدرن و استاندارد به عنوان یک بانوی کارآفرین معرفی شده‌ام.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته