دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 فروردين 1394 - 14:09

مهدی پاشازاده: عدم نتیجه‌گیری استقلال ربطی به بدشانسی ندارد/ آبی‌ها مشکل فنی دارند

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص عدم نتیجه گیری آبی‌ها گفت: باید بپذیریم که نتایج به دست آمده راضی کننده نیست . قطعا مشکلاتی وجود دارد که می‌بایست در هفته های گذشته در مورد حل آنها چاره اندیشی می‌شد.
کد خبر : 13379

مهدی پاشازاده در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد تساوی استقلال برابر ملوان گفت: «متاسفانه نتوانستم بازی را ببینم به همین دلیل نمی توانم در خصوص مسائل فنی اظهار نظر کنم. استقلال باید این بازی را می برد تا همچنان خود را به عنوان مدعی در کورس قهرمانی نگه می داشت.»


مدافع پیشکسوت آبی ها در ادامه گفت: «استقلال در این مسابقه هم با یک گل از حریف پیش افتاد اما باز هم گل تساوی را خورد تا نشان دهد که هنوز مشکلاتش پا برجاست. بازی مقابل ملوان آسان نبود این تیم هم برای بقاء در لیگ تلاش می کند اما استقلال به دلیل اینکه شرایط بهتری نسبت به حریف خود داشت باید نهایت استفاده را می‌برد.»


کاپیتان سابق آبی پوشان در خصوص این ادعای کادر فنی استقلال که عدم نتیجه گیری این تیم در لیگ برتر به خصوص در هفته‌های اخیر از روی بدشانسی بوده‌ است گفت: «اینکه بخواهیم عدم نتیجه‌گیری‌های تیم را به بدشانسی نسبت دهیم منصفانه نیست. شاید یک بخشی از آن به این بهانه مربوط شود اما تنها این دلیل نمی تواند باشد. وقتی تیمی نمی تواند از گل پیروزی‌اش دفاع کند و در پایان 90 دقیقه بازی برده را با باخت عوض‌می کند نشان می دهد که این تیم به لحاظ فنی با مشکلات زیادی رو به رو است. اگر این اتفاق در یک و یا دو بازی اتفاق می افتاد حرف کادر فنی استقلال درست بود اما بازی های زیادی در این فصل از استقلال دیدیم که آنها از حریف خود جلو بودند اما در نهایت یا باختند و یا بازی با نتیجه تساوی خاتمه یافت.»


پاشازاده در ادامه افزود: «استقلال در ادامه کار راه دشواری را پیش رو دارد. استقلال اگر می خواهد حداقل سهمیه بازی‌های آسیایی را کسب کند باید در چهار بازی باقی مانده‌اش در لیگ برتر به پیروزی برسد. این کار دشواری است اما امیر و شاگردانش اگر می خواهند سهمیه بازی های آسیایی را کسب کنند چاره‌ای جز این کار ندارند. »


وی در پایان و در پاسخ به این سوال که استقلال می تواند به این مهم برسد گفت: «در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست استقلال هم می تواند به گونه ای در این چند بازی ظاهر شود که نتایج دلخواهش را کسب کند. به اعتقاد من استقلال می تواند تراکتور و حتی پرسپولیس را ببرد به شرط اینکه انگیزه لازم را داسته باشد».


انتهای پیام/

برچسب ها: مهدی پاشازاده
ارسال نظر
هلدینگ شایسته