دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 فروردين 1394 - 13:52

فرهاد کاظمی: ماندن راه‌آهن در لیگ برتر شعار نیست، حقیقت است

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن معتقد است تیمش به رغم قرار گرفتن در رده پانزدهم جدول رده بندی در لیگ برتر می ماند.
کد خبر : 13377

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری‌ آنا، فرهاد کاظمی در گفت‌وگوی کوتاه با خبرنگار ورزشی آنا گفت: «نمی‌خواهم وعده الکی بدهم. راه‌آهن قبل از هفته بیست ششم در رده آخر جدول بود اما در پایان این هفته یک پله صعود کرد. همین که از رده انتهایی جدول جدا شدیم به طور حتم روی بازیکنانم به لحاظ روحی و روانی تاثیر مثبت خواهد گذاشت. من مطمئن هستم که راه‌آهن در لیگ برتر می‌ماند. این گفته من شعار نیست بلکه حقیقتی است که در پایان مسابقات لیگ همه متوجه آن خواهند شد.»


فرهاد کاظمی در حالی این ادعا را مطرح ‌کرده است که راه‌آهن با 22 امتیازی که از 26 بازی گذشته‌اش در لیگ برتر به دست آورده با 22 امتیاز رده پانزدهم جدول را به خود اختصاص داده‌ است و تنها یک امتیاز با تیم نفت مسجد سلیمان، تیم قعرنشین جدول فاصله امتیازی دارد. همچنین فاصله امتیازی راه‌آهن با تیم‌های پیکان و استقلال خوزستان 3 امتیاز، گسترش و ملوان 4 امتیاز وپرسپولیس تیم دهم جدول 7 امتیاز است.


راه‌آهن برای بقا در لیگ برتر چهار بازی سخت و سرنوشت ساز را پیش رو دارند. شاگردان فرهاد کاظمی در هفته بیست و هفتم باید به اصفهان بروند و مقابل سپاهانی قرار بگیرند که برای قهرمانی و کسب سهمیه بازی های آسیایی با توجه به دو پیروزی متوالی که مقابل تراکتور سازی و پرسپولیس به دست آورد از شانس زیادی برخوردار است. بازی هفته بعد راه‌آهن مقابل سایپا در کرج است، تیمی که نه شانس قهرمانی دارد و نه اینکه خطر سقوط آن را تهدید می کند. اما بازی هفته بیست و نهم شاگردان فرهاد کاظمی یک بازی 6 امتیازی است. آنان در این هفته باید مقابل پیکان به میدان بروند؛ تیمی که خودش یکی از نامزد‌های سقوط از لیگ برتر است. بازی پایانی راه‌آهن در لیگ چهاردهم مقابل گسترش فولاد تبریز برگزار‌ می‌شود که این تیم هم خطر سقوط را احساس می‌کند.


با توجه به برنامه‌ بازی های راه‌آهن این تیم برای بقا در لیگ برتر کار مشکلی پیش رو دارد. این تیم چهار هفته پایانی لیگ برتر جدا از کسب حداکثر امتیاز ممکن باید به انتظار نتایج دیگر تیم‌های پایین نشین جدول بنشیند و امیدوار باشد که نتایجی در این بازی ها رقم بخورد که در نهایت منجر به حفظ این تیم در لیگ برتر شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب