دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌و‌گو با آنا؛

سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد: داور سر تیم مرا برید/ رئیس کمیته داوران، نظارتی بر روی هیچ بازی ندارد

سرمربی تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد گفت: متاسفانه قضاوت نادرست داوران در مسابقات لیگ همیشگی بوده و این موضوع جدیدی نیست اما متاسفانه کمیته داوران به آن توجهی نمی کند.
کد خبر : 133615

شهرزاد مظفر سرمربی تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره شکست تمیش مقابل تیم ملی حفاری گفت: «‌این بازی برای ما اهمیت زیادی داشت چرا که این تیم حریف جدی برای ما محسوب می شد اما متاسفانه ناداوری در این بازی به ضرر ما شد و شکست خوردیم. تیم دانشگاه آزاد هفت هفته است که صدرنشین است و از نظر فنی مستحق برد بود اما متاسفانه اشتباهات داوری سر ما را برید و این بازی در نهایت به ضرر ما تمام شد.»


وی افزود: «‌ما در این بازی 4 گل خوردیم که از این تعداد دو گل آن پنالتی بود که من هیچ کدام از آنها را قبول ندارم. در نیمه اول، بازی ما مقابل حفاری بسیار خوب پیش رفت و داوری مشکلی نداشت اما نمی دانم در نیمه دوم چه اتفاقاتی افتاد که داوری به ضرر ما تمام شد. متاسفانه در نیمه دوم داوری با بی رحمی ما را بازنده کرد و با یک پنالتی بی مورد شیرازه کار ما را بهم ریخت و بازیکنانم تمرکزشان را از دست دادند. تیم ما از نظر فنی مستحق برد بود چرا که بازیکنان من توانایی بالایی دارند اما متاسفانه اشتباهات داوری که به عمد هم نیست گریبانگیر تیم‌ها می شود و این بار هم قرعه به نام تیم‌ دانشگاه آزاد افتاد.»


سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد تاکید کرد: «‌همه تیم‌ها تمرکز خود را بر روی حریف می‌گذارند تا برنده میدان شوند نه اینکه با مسائل غیرقابل پیش بینی روبه رو شوند. ما سال‌هاست که از موضوع داوری ضربه می خوریم و تنها مربوط به این بازی نیست که تیم من شکست خورده و حالا به دنبال بهانه گیری باشم. من این توانایی را دارم که تیمم را از نظر روحی و روانی برای مسابقه بعدی آماده کنم و مطمئن باشید که در بازی برگشت مقابل حفاری تیم ما پیروز خواهد شد و امسال هم جام قهرمانی را بالای سر می بریم اما موضوع اصلی این است که این ناداوری ها قرار است تا کی در لیگ فوتسال ادامه پیدا کند؟»


مظفر عنوان کرد: «‌متاسفانه آموزش و نظارت بر کار داوران لیگ وجود ندارد و همین امر باعث می‌شود که تیم‌ها خواه ناخواه با مسائل داوری درگیر شوند. در حال حاضر ما سه بازی بسیار مهم انجام داده‌ایم اما در هیچ بازی رئیس کمیته داوران در آن حضور نداشته است تا از نزدیک عملکرد داوران را مشاهده کند. ما در هر بازی مشکل داوری را داشتیم اما وقتی تیم ما با تفاضل گل بسیار زیاد بازی را می برد اگر هم اشتباه داوری وجود داشته باشد من آن را مطرح نمی کنم اما در یک بازی مانند حفاری که تفاضل گل در آن بسیار کم است اشتباه داوری تاثیر به سزایی در نتیجه بازی دارد.»


سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد تاکید کرد: «این اشتباهات از روی عمد نیست و هیچ یک از داوران ما برای تیم دیگری سوت نمی زنند اما همین اشتباهات در یک بازی سرنوشت تیم‌ها را مشخص می کند. رئیس کمیته داوران نظارتی بر روی هیچ بازی ندارد و حتی در مسابقات هم شرکت نمی کنند اما در مصاحبه هایشان اعلام می کنند داوری هیچ مشکلی ندارد. سوال اصلی من این است که آنها با چه منطقی این حرف را می زنند. در کدام بازی ها حضور داشتند و عملکرد داوران را از نزدیک دیدند؟! کدام بازی‌ها فیلمبرداری می شوند که آنها حداقل فیلم بازی را دیدند و بر اساس آن اظهارنظر می کنند؟!»


مظفر در پایان به بازی بعدی تیم دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: «‌تیم ما هفته دیگر مقابل تیم کرمان مسابقه دارد و این تیم هم نسبت به پارسال شرایط بهتری پیدا کرده چرا که هم اکنون در میانه های جدول است. امیدوارم این بازی به سود ما تمام شود و مسئولان کمیته داوران هم برای اشتباهات داوران فکری اساسی کنند چرا که این رویه قطعا تیم ها را دچار مشکل می کند و از طرفی کیفیت لیگ هم پایین می آورد. تیم ما پتانسیل بسیار بالایی دارد و این درست نیست که اسیر ناداوری ها شویم و نتیجه به دلیل قضاوت نادرست داوران طور دیگری رقم بخورد.»


انتهای پیام/

برچسب ها: شهرزاد مظفر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته