دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در کمیسیون و تحقیقات مجلس؛

استیضاح وزیرعلوم دوشنبه بررسی می‌شود

استیضاح وزیرعلوم با حضور نمایندگان متقاضی استیضاح روز دوشنبه ۲۴ آبان در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی می‌شود.
کد خبر : 133577

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، برنامه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از امروز شنبه ۲۲ آبان تا روز چهارشنبه ۲۶ آبان اعلام شد.


براساس برنامه اعلام شده، امروز شنبه از ساعت ۷.۳۰ تا ۱۶ جلسه کمیته های تخصصی کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس برگزار می‌شود.


روز یکشنبه ۲۳ آبان، از ساعت ۱۴ تا ۱۴.۳۰ تبادل اخبار، ۱۴.۳۰ تا ۱۵، جمع‌بندی گزارش درباره خودکشی دانشجوی بورسیه توسط دکتر سادات نژاد ارائه می‌شود. از ساعت ۱۵ تا ۱۶، موضوع اجرای ناقص قانون تعیین و تکلیف مربیان حق‌التدریس سازمان فنی‌و‌حرفه ای کشور مصوب ۵ آبان ۹۱ براساس ماده (۲۳۶) آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود. از ساعت ۱۶ تا ۱۶.۳۰ نیز بررسی لایحه قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا در دستور کار قرار می‌گیرد.


بنابر این گزارش، روز دوشنبه ۲۴ آبان از ساعت ۱۴ تا ۱۴.۳۰ تبادل اخبار و گزارش کمیته‌های تخصصی ارائه می‌شود و از ساعت ۱۴.۳۰ تا ۱۵.۳۰ از رئیس صندوق شکوفایی و نوآوری و رئیس صندوق پژوهشگران و فناوران برای حضور در کمیسیون دعوت می‌شود.


همچنین از ساعت ۱۵.۳۰ تا ۱۷ نیز استیضاح وزیر علوم با حضور نمایندگان متقاضی استیضاح بررسی می‌شود. برای سه شنبه برنامه‌ای اعلام نشده و برنامه چهارشنبه ۲۶ آبان نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب