دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در برنامه «پرده آخر» مطرح شد:

جای خالی شهرستان‌ها در انجمن هنرهای نمایشی استان تهران

امیرحسین شفیعی (رئیس هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران) در برنامه «پرده آخر» از شبکه رادیویی گفت و گو، اظهار داشت: اگر گروه‌های نمایشی استان تهران به صورت جامع و کامل ثبت شوند، در مجموع می‌توان 50 گروه نمایشی در شهرستان‌های استان تهران به ثبت رساند.
کد خبر : 133513

به گزارش گروه فرهنگی آنا، برنامه «پرده آخر» با موضوع (بررسی انتخابات هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران) و با حضور امیرحسین شفیعی (رئیس هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران) و خیام وقار کاشانی (نائب رئیس هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران) از شبکه رادیویی گفت و گو روی آنتن رفت.


در این برنامه امیرحسین شفیعی با اشاره به جزئیات انتخابات هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران، گفت: 29 گروه نمایشی به همراه هیات مدیره‌های خودشان در انتخابات هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران حضور داشتند که از این تعداد 27 گروه با درجه ج (5 عضو هیات مدیره) و دو گروه با درجه ب (7 عضو هیات مدیره) در این انتخابات رای دادند.


وی همچنین در ادامه افزود: اگر گروه‌های نمایشی استان تهران به صورت جامع و کامل ثبت شوند، در مجموع می‌توان 50 گروه نمایشی در شهرستان‌های استان تهران را به ثبت رساند.


رئیس هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در خصوص تفکیک انجمن های هنرهای نمایشی، عنوان کرد: هر استان در ایران به طور متمایز از مرکز استان دارای انجمن هنرهای نمایشی است، برای مثال در استان همدان تفکیک انجمن‌ها به این گونه است که انجمن هنرهای نمایشی استان همدان با انجمن هنرهای نمایشی شهر همدان دو کارکرد متفاوت دارند.


وی توضیح داد: به دلیل این که فعالیت‌های حرفه‌ای کشور در تهران لحاظ شده و نهادهای مختلف در شهر تهران فعالیت دارند، انجمن هنرهای نمایشی استان تهران باید بر روی شهرستان های تهران متمرکز باشد.


امیر حسین شفیعی با اشاره به فعالیت های خود در انجمن هنرهای نمایشی اظهار داشت: بنده ابتدا فعالیت خویش را از انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ورامین شروع کرده و در روند کلی سیر و سلوک انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در 20 سال گذشته حضور داشته ام.


وی در خصوص شرایط مدیریت انجمن هنرهای نمایشی عنوان کرد: رئیس هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی بایستی در طول سال ها رئیس هیات مدیره ی یکی از گروه های نمایشی استان خود باشد.


رئیس هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در خصوص مدت فعالیت مدیر انجمن های هنرهای نمایشی، اذعان داشت: از تاریخ حکمی که از سوی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور مشخص می شود، مدیران انجمن ها استان ها می توانند به مدت 2 سال در سمت خود فعالیت و مدیریت داشته باشند.


در بخش دیگر برنامه خیام وقار کاشانی با اشاره به فعالیت های خود در انجمن هنرهای نمایشی استان تهران، گفت: بنده اولین فعالیت‌های خویش را در حوزه گروه های نمایشی در گروهی به همراه امیرحسین شفیعی و در شهرستان شمیران استان تهران شروع کردم.


وی در خصوص فضای انتخابات هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران، توضیح داد: 5 عضو انتخاب شده در هیات رئیسه ی انجمن هنرهای نمایشی استان تهران قبل از انتخابات هم فکری و گپ و گفت های بسیاری را داشتیم، به طوری که برنامه های ما در راستای هم دیگر بود.


نائب رئیس هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران با بیان این که معنای جمع 5 نفره ی هیات رئیسه ائتلاف نبود، اظهار داشت: اعضای گروه های ثبت شده تصمیم گرفتند تا بر اساس دیده ها و شناخت ها و برنامه هایی که از طرف نامزدها اعلام شده بود، این 5 نفر را انتخاب کرده و هیات رئیسه را بر عهده ی این افراد بگذارند.


فایل صوتی برنامه «پرده آخر» با اجرای علی جعفری از وبگاه رسمی شبکه رادیویی گفت و گو قابل دریافت است، همچنین متذکر می شود که این برنامه هر جمعه از ساعت 16 الی 17 از شبکه رادیویی گفت و گو پخش می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته