دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آبان 1395 - 10:04

واحد علوم و تحقیقات با ستاد توسعه فناوری صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

ستاد توسعه فناوری صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت ریاست جمهوری و واحد علوم و تحقیقات با هدف گسترش همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی برای افزایش توان ملی در حل مشکلات و معضلات علمی و تحقیقاتی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر : 133478

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و کاربردی تا مرحله تبیین دانش فنی، تشکیل قطب علمی طراحی و ساخت پهپاد و ریزپهپاد در دانشگاه، تشکیل قطب علمی طراحی و ساخت هواپیماهای GA و موتورهای سبک در دانشگاه از موضوعات مورد تفاهم در این قرارداد همکاری است.


راه‌اندازی، تکمیل و تجهیز مراکز آموزشی و پژوهشی مورد نیاز، تدوین و تالیف اسناد و مدارک علمی و تبادل آنها و برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت برای ارتقای توان علمی کارشناسان و محققین ستاد در مراکز تحقیقاتی، آموزشی، صنعتی و خدماتی از دیگر مفاد قابل توجه این تفاهم‌نامه همکاری است.


هدایت و حمایت پایان نامه‌های تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در راستای نیازهای تحقیقاتی ستاد، نیازسنجی فن‌آوری‌های نوین از سوی کارشناسان طرفین و برنامه ریزی برای رسیدن به موارد اولویت دار، انجام امور مطالعاتی و امکان سنجی، تبادل اطلاعات و تدوین و تالیف اسناد و مدارک علمی و تبادل آنها از جمله این موضوعات همکاری است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته