دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
درگفت‌وگو با آنا

جلالی: بازی با پرسپولیس تلاش مضاعفی را می‌طلبد/ در تیم امید به من فرصت ندادند

سرمربی پیکان گفت: تنها ما هستیم که هر چند هفته یک‌بار با تعطیلات 3 هفته‌ای روبه رو می‌شویم.
کد خبر : 133378

مجید جلالی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره دیدار هفته آینده تیمش برابر پرسپولیس گفت: «همواره بازی کردن با تیم های صدرنشین سخت است و پرسپولیس هم تیمی است که بازی کردن با ان دشواری‌های خاص خودش را دارد. حالا این تیم صدرنشین لیگ برتر است و ما برای برتری برابر چنین تیم آماده‌ای باید تلاش مضاعفی داشته باشیم.»


او افزود: «نمی‌توانم از حالا بگویم که چگونه برابر پرسپولیس به نتیجه می‌رسیم اما این را می‌دانم که این توانایی در بازیکنان تیم ما وجود دارد که برابر پرسپولیس سربلند از زمین خارج شوند. قطعا در طول هفته روی نکات فنی که به ما کمک می‌کند کار زیادی خواهیم کرد تا برابر پرسپولیس به نتیجه قابل قبولی برسیم.»


وی در مورد اینکه به نظرش کیفیت رقابت‌های این فصل لیگ برتر پایین آمده یا بالا رفته گفت: «این موضوعی است که باید با مقایسه فیلم بازی‌های این فصل و فصل پیش درباره آن نظر داد اما بعژه اغتقاد من آن چیزی که باعث شده بازی‌های لیگ ما مثل گذشته دلچسب نباشد، تعطیلی بیش از اندازه زقابت‌های لیگ برتر است.»


سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: «صحبتی در مورد تیم ملی ندارم ولی باید به این نکته اشاره کنم که در هیچ لیگی به اندازه لیگ برتر ایران مسابقات تعطیلی نمی‌شود و تنها ما هستیم که هر چند هفته یک‌بار با تعطیلات 3 هفته‌ای روبه رو می‌شویم. یادم هست چند سال پیش که سرمربی تیم امید بودم و هدفم بردن فوتبال ایران به المپیک بود برای آنکه 3 ماه شاگردانم را در اختیار داشته باشم تا تمرینات ویژه‌ای که برایشان در نظر گرفته بودم را پیاده کنم با پاسخ منفی مواجه شدم اما الان شرایط عوض شده است.»


جلالی درباره اینکه چقدر امیدوار است تا با تیمش سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد، تصریح کرد: «پیش از این هم گفتم که هدف ما در رقابت‌های این فصل ثبات است. ما آرامش خوبی در تیم پیکان داریم و طبق برنامه کارمان را انجام می‌دهیم. برای آنکه نتیجه کارمان را ببینیم باید تا هفته بیشتم صبر کنیم. اگر در پایان این هفته 40 امتیاز به بالا داشتیم قطعا به ثبات رسیده‌ایم و بعد از آن تلاش خواهیم کرد تا به اهداف بالاتری دست پیدا کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب