دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌و‌گو با آنا؛

امیدوارم مهره‌های کلیدی پرسپولیس نسوزند/ شنیده‌ام طاهری می‌رود/ مهره‌چینی برانکو خوب نیست

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: موضوع تغییر طاهری را در باشگاه پرسپولیس شنیدم و امیدوارم هر کسی دیگری این مسئولیت را برعهده می‌گیرد طرز تفکرش را در مورد تیم های  پایه تغییر دهد.
کد خبر : 133364

محمود کلهر پیشکسوت تیم پرسپولیس ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری آنا در نمایشگاه مطبوعات در مورد وضعیت تیم «ب» پرسپولیس و منحل شدن این تیم گفت: «‌متاسفانه چندماه پیش از طرف مسئولان باشگاه پرسپولیس این تیم منحل شد و بازیکنان جوان و بااستعداد آن بلاتکلیف ماندند اما دوباره با حمایت های حسین عبدی تیم «ب» دوباره تشکیل شد.»


وی افزود: «‌به نظرم دیدگاه مدیران ما نسبت به رده‌های پایه باید تغییر کند. بازیکنان تیم «ب» پرسپولیس با هزار امید به این تیم آمدند اما متاسفانه مسئولان آن را منحل کردند و حتی سخنگوی باشگاه هم که عضو هیات مدیره پرسپولیس بود را برکنار کردند و بازیکنان بلاتکلیف شدند. به همین دلیل من و حسین عبدی این تیم را جمع کردیم و برای آنها اردو در نظر گرفتیم. امیدوارم که در آینده تیمی یک دست و قوی داشته باشیم و‌آنها را به اردوهای اروپا اعزام کنیم و از همه مهمتر بتوانیم آکادمی دایر کنیم. متاسفانه در باشگاه‌های ما زیرساخت های تشکیل آکادمی ضعف دارد و باید کاستی ها را برای تشکیل یک مجموعه قوی برطرف کنیم.»


پیشکسوت پرسپولیس در مورد بی‌توجهی مدیران باشگاه‌ها به تیم‌های پایه اظهار کرد: «‌ما باید از تیم های بزرگ دنیا الگوبرداری کنیم. تیم های پایه و آکادمی‌ها قلب یک باشگاه هستند اما متاسفانه در کشور ما به آن توجهی نمی کنند و تنها به تیم های بزرگسالان رسیدگی می‌کنند و همین مسئله باعث شده که ما در بخش سازندگی عقب باشیم و همچنین بخش سرسام آور هزینه ها هم مربوط به تیم بزرگسالان است. هم اکنون در باشگاه پرسپولیس دو بازیکن از اوکراین جذب شده است و هزینه های زیادی هم برای این دو بازیکن پرداخت کرده‌اند، این در حالی است که می توانستند به راحتی به جای این دو بازیکن اوکراینی با هزینه کمتر از بازیکنان تیم‌های پایه استفاده کنند. اگر باشگاه این کارها را انجام دهد هم هزینه ها کاهش پیدا می کرد و هم اینکه به بازیکن انگیزه داده می شد تا در میادین رسمی به میدان بروند و برای هر چه بهتر شدن تلاش کند.»


کلهر در ادامه عنوان کرد: «امیدوارم مدیران ما در باشگاه‌ها به اهمیت تیم‌های پایه پی ببرند و این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهند. خوشبختانه در هیات مدیره تیم پرسپولیس کاشانی به این موضوع اهمیت بسیار زیادی می دهد و در همه حال ما را حمایت کرده است. اگر دیگر اعضای هیات مدیره پرسپولیس هم این امر مهم را در نظر بگیرند به طبع شرایط تیم های پایه بهتر از این خواهد شد و در آینده پرسپولیس تیمی با بازیکنان جوان و خوش آتیه در اختیار خواهد داشت و حتی می تواند آن را به باشگاه های معروف دنیا اعزام کند.»


پیشکسوت پرسپولیس در مورد تغییر طاهری درهیات مدیره باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: «ما هم این موضوع را شنیدیم و امیدوارم هر کسی دیگری این مسئولیت را برعهده بگیرد طرز تفکرش را در مورد تیم های پایه تغییر دهد.»


کلهر در پایان به وضعیت پرسپولیس و تعطیلات لیگ اشاره کرد و گفت: «‌به نظرم تعطیلات لیگ به سود برخی تیم‌ها شد چرا که آنها فرصت زیادی برای آماده سازی در اختیار نداشتند. پرسپولیس هم در این مدت شرایط بسیار خوبی پیدا کرده و در دو بازی آخر عملکرد قابل قبولی ارائه داده است اما باز هم اشکلاتی دارد که کادر فنی باید به آنها توجه کنند و به دنبال حل آن باشند. به نظرم مهره چینی برانکو و نبود رامین رضاییان برای تیم مشکل ساز خواهد شد. من اعتقاد دارم برانکو از رضاییان می تواند استفاده بهتری کند چرا که او در کنار ماهینی زوج خوبی خواهند بود و در جناح راست به تیم کمک می‌کند. امیدوارم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر مهره های کلیدی پرسپولیس نسوزند و برانکو از آنها به خوبی استفاده کند. این تیم امسال می تواند قهرمان رقابت های لیگ برتر شود ضمن اینکه سال گذشته هم آنها می توانستند این قهرمانی را به دست بیاورند اما متاسفانه برخی عوامل دست به دست هم داد و قهرمانی را از آنها گرفت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته