دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در غرفه خبرگزاری آنا

ناظم‌الشریعه: کار دانشگاه آزاد درباره تحصیل ورزشکاران تیم ملی ستودنی است/ دادگان درتوسعه ورزش زحمت می‌کشد

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: کاری که دانشگاه آزاد اسلامی در جنبه‌های مختلف از جمله تحصیل بچه‌های تیم ملی می‌کند بسیار ستودنی است.
کد خبر : 133248

محمدناظم‌الشریعه با حضور در نمایشگاه مطبوعات مهمان غرفه خبرگزاری آنا بود و صحبت‌ کوتاهی با خبرنگار ورزشی ما انجام داد.


* در نمایشگاه مطبوعات حضور یافتید. این نمایشگاه را چطور دیدید؟


- امسال هم مثل چند سال قبل به نمایشگاه آمدم نمایشگاه خوب و مفید و پر شوری را دیدم. خودم به عنوان یک ورزشی از این استقبال مردم خوشحال شدم و امیدوارم سال‌های دیگر نیز ادامه داشته باشد. البته به عنوان یک ورزشی و ورزش دوست جای تعدادی از رسانه‌های مکتوب ورزشی را خالی می‌بینم امیدوارم که سال‌های بعد حضور پررنگ‌تر و فعال‌تری داشته باشند.


* درباره نقش دانشگاه‌ها در ورزش به خصوص دانشگاه آزاد اسلامی با مدیریت فردی ورزشی به نام دکتر دادگان صحبت بفرمایید؟


- ایشان آدم بزرگی است و من آدم کوچکی هستم که بخواهم درباره ایشان صحبت بکنم. حدود سه ماه پیش برای کسب اجازه و صحبت نزد دکتر دادگان بودم و ایشان همیشه به من لطف دارد. خوشبختانه من کارشناسی ارشدم در رشته تربیت بدنی را از این دانشگاه گرفتم و انشاءالله به زودی دکتری خودم را در این رشته از دانشگاه آزاد اسلامی می‌گیرم. شک نکنید کاری که دانشگاه آزاد اسلامی در جنبه‌های مختلف از جمله تحصیل بچه‌های تیم ملی می‌کند بسیار ستودنی است چون از لحاظ تاثیرگذاری نقش بسیار بالایی را دارد. برای آقای دکتر دادگان و دانشگاه آزاد اسلامی که در توسعه ورزش به خصوص ورزش دانشگاه‌ها زحمت می‌کشند آرزوی موفقیت و سلامت می‌کنم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته