دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تریلر «بتمن علیه سوپرمن» لو رفت و منتشر شد! (ویدئو)

تریلر فیلم سینمایی «بتمن علیه سوپرمن» یک سال پیش از اکران، در فضای مجازی لو رفت و کارگردان فیلم ناچار شد آن را با هشتک «به سرقت نرفته» منتشر کند.
کد خبر : 13315

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، فیلم «بتمن علیه سوپرمن: سپیده‌دم عدالت» (Batman v Superman: Dawn of Justice) با بازی بن افلک و هنری کاویل در نقش دو ابرقهرمان مشهور برگرفته از کتاب‌های مصور دی.سی.کامیکز قرار است در تاریخ 25 مارس 2016 (5 فروردین 95) در ایالات متحده به روی پرده برود. با این حال تریلر این فیلم با زیرنویس پرتغالی که قرار بوده چهار روز پیش از اکران در کشور پرتغال در تاریخ 24 آوریل 2016 (4 اردیبهشت 95) منتشر شود، درست یک سال پیش از موعد به شبکه اینترنت راه پیدا کرد.


به گزارش ورایتی، زک اسنایدر کارگردان «بتمن علیه سوپرمن» روز جمعه ویدئویی را از طریق شبکه توئیتر منتشر کرد که تریلر این فیلم با زمان 2 دقیقه و 13 ثانیه را با هشتگ «به سرقت نرفته» به نمایش گذاشت.


این تریلر را در لینک ذیل می‌توانید تماشا کنید:






خلاصه داستانی از «بتمن علیه سوپرمن: سپیده‌دم عدالت» در دست نیست. در این فیلم هنری کاویل در نقش کلارک کنت/سوپرمن، بن افلک در نقش بروس وین/بتمن، ایمی آدامز در نقش لویز لین، جیسن موموآ در نقش آکوامن و همچنین دایان لین، جسی آیزنبرگ، جرمی آیرونز، هالی هانتر و لارنس فیشبرن بازی می‌کنند.


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب