دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آبان 1395 - 09:32
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در گفت‌و‌گو با آنا تشریح کرد

روند طرح تجمیع ساختمان‌های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران/ مشکلات استان تهران با توزیع عادلانه امکانات حل می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به برنامه‌های آتی در این استان اشاره کرد و از اجرای طرح‌های تجمیع واحدهای تهران مرکز و تهران جنوب خبر داد.
کد خبر : 133085

دکتر احمد شمس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره این دانشگاه گفت: «برنامه بنده در استان تهران اجرای همه مقررات است، چه قوانینی که اجرا شده که باید دقیق‌تر و جدی‌تر پیگیری شود و چه برخی از دستورالعمل‌ها، بخش‌نامه‌ها و آیین‌نامه‌ها که درست و به طور کامل اجرا نشده است.»


او ادامه داد: «در تلاش هستیم که استان تهران به عنوان یک مجموعه با واحدها و مراکز آموزشی عمل کند و همه مراکز و واحدهای آموزشی جایگاه و نقش خودشان را در استان پیدا کنند و هم‌چنین استان نقش خود را به عنوان برنامه‌ریز و تصمیم‌ساز ایفا کند. ایجاد صف و ستاد در جهت همین موضوع است که واحدها به ستاد اعتماد کنند و امیدوار به حل مشکلات‌شان باشند و از طرفی ستاد اطمینان داشته باشد که برنامه‌هایش در واحدها اجرا می‌شوند.»


شمس افزود: «همه جلسات شوراها، هیات‌ها و کمیته‌ها باید با زمانبندی دقیق برگزار شود تا بتوان از همه ظرفیت آنها برای تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری استفاده کرد.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: «زمانی که این موارد به صورت کامل اجرا شود و واحدها و استان به تعامل برسند؛ خروجی جلسات در همه سطوح اعم از اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان چیزی خواهد بود که می‌خواهیم.»


او درباره وضعیت واحدهای استان تهران گفت: «مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران ناشی از ارتباط نداشتن واحدها و استان است. هم‌چنین مقررات مطابق با رسالت‌شان درست اجرا نشده است. بنابراین اگر این قوانین درست اجرا و امکانات عادلانه درسطح استان توزیع شود همه این مسائل جزئی و پراکنده حل خواهد شد.»


شمس به طرح‌های تجمیع ساختمان‌های واحدهای استان تهران اشاره کرد و گفت: «واحد تهران شمال که تجمیع و راه‌اندازی شد. تهران جنوب در آستانه تجمیع قرار دارد و به زودی کلنگ تجمیع‌اش به زمین می‌خورد. همین‌طور واحد تهران‌مرکز در سه الی چهار نقطه در مرکزیت شهر و در ساختمان‌های مجهز تجمیع می‌شود.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی گفت:‌ «همه واحدهای استان تهران مستقر هستند و تنها در واحدهای تهران جنوب و تهران مرکزی به زودی تجمیع‌ انجام می‌شود.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته