دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دانشجوی سما کرج، دبیر شورای مرکزی مجمع کانون‌های جوانان استان البرز شد

پدرام فروغی شاد دانشجوی رشته الکترونیک دانشکده عالی سما کرج دبیر شورای مرکزی مجمع کانون های جوانان استان البرز شد.
کد خبر : 133068

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، پدرام فروغی شاد در حالی در انتخابات مجامع کانون های دانشجویی و جوانان به عنوان دبیر شورای مرکزی مجمع کانون‌های جوانان استان البرز انتخاب شد که این مجمع متشکل از دبیران کانون های جوانان شهرستان های کرج، نظرآباد، ساوجبلاغ، طالقان، فردیس همزمان با انتخابات کشوری به رای گیری درباره انتخاب نماینده استان البرز پرداختند.


فروغی شاد در تاریخ 22 و 23 آبان سال جاری به عنوان نماینده استان البرز در انتخابات کشوری حضور خواهد داشت و به عنوان نامزد انتخاباتی دبیر کشوری سازمان جوانان شرکت خواهد داشت.


از ویژگی های نامزدهای انتخاباتی می توان آشنایی کامل با اصول بنیادین نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، احراز شرط سنی زیر 29 سال, تقید به ارزش های اسلامی و انقلابی, دارا بودن گواهینامه های آموزشی لازم و مرتبط, سپری شدن حد اقل شش ماه از عضویت دبیری کانون، داشتن توانایی های لازم جهت حضور در شورا، انجام فعالیت های بشردوستانه و عام المنفعه در راستای اهداف سازمان، سپردن تعهد همکاری داوطلبانه و افتخاری با سازمان حداقل به مدت 2 سال و... نام برد.


فروغی شاد از سال 88 تا کنون عضو داوطلب فعال و عضو افتخاری سازمان جوانان بوده و اکنون 20 سال دارد و تاکنون افتخارات زیادی را در ارگان های مختلف کشور کسب کرده است.


این انتخابات برای اولین بار از سوی سازمان جوانان کشور زیر نظر معاونت دانشجویی و جوانان با حضور گسترده دبیران شورای مرکزی مجمع کانون ها از سراسر کشور برگزار خواهد شد.


در این انتخابات، نامزد های مذکور تبلیغات متعددی را جهت معرفی و سابقه و اهداف و... به اشتراک می‌گذارند و شبکه ی اجتماعی ماه نو نیز برای ارتباط بیشتر بین دبیران و مدیران ستاد امکان تبادل نظر و معرفی دبیران را فراهم کرده است.


امید است فروغی شاد که به عنوان دبیر مجمع و نماینده کانون‌های جوانان استان البرز انتخاب شده با توجه به موفقیت های مختلف و متعدد ملی و بین المللی, در این رویداد مهم نیز سربلند و موفق باشد و شاهد پیشرفت روز افزون وی در عرصه های نوع دوستی و خدمت رسانی در کشور عزیزمان ایران باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته