تکریم ارباب رجوع، افزایش اعتماد عمومی به دانشگاه آزاد اسلامی
به گزارش خبرنگار آنا، دکتر حمیدرضا خدایی در جلسه طرح تکریم ارباب رجوع که از سوی مرکز آموزشهای کاربردی و رابط نیروی انسانی واحد گلپایگان برگزار شد، با توجه به برگزاری دومین دوره آموزشی طرح تکریم ارباب رجوع ویژه کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان، گفت: «با توجه به بخشنامه و تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با هدف آشنایی راههای تکریم و اثربخشی آن در افزایش میزان رضایت مندی خدمات گیرندگان و مراجعان درون و برون دانشگاه، دومین دوره آموزشی ویژه کارکنان دانشگاه با عنوان طرح تکریم ارباب رجوع در این واحد دانشگاهی برگزار شده است.»
خدایی با بیان اینکه اعتقاد دارم تکریم ارباب رجوع، اعتماد عمومی را به دانشگاه آزاد اسلامی افزایش میدهد، گفت: «در نظر گرفتن شأن و منزلت افراد و عمل نکردن براساس سلیقههای شخصی باعث بهتر شدن امور میشود و برخورد اشتباه و رفتار نامناسب نه فقط به واحد بلکه حتی ممکن است به کل مجموعه صدمه بزند و وحدت رویه٬ به روز بودن اطلاعات، آشنایی کامل و تسلط همراه با تخصص کارمند، باعث رضایتمندی ارباب رجوع خواهد شد.»
در این دوره آموزشی، موضوع تکریم از منظر قرآن، اهمیت اجرای طرح تکریم در دستگاهها، شیوههای مختلف اجرای تکریم مردم، آموزش طرح و فرهنگ سازی، بهبود و اصلاح روشهای ارایه خدمات، اطلاع رسانی از نحوه ارایه خدمات، نظرسنجی از مراجعان، تشویق و قدردانی و برخورد قانونی با مدیران و کارکنانی که موجب نارضایتی مردم میشوند و انجام کارهای ابتکاری و نوآوری در ارایه خدمات به مردم از سوی مهندس حسن خرسند مدرس دوره و از استادان دانشگاه ارایه شد.
انتهای پیام/