دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فیلم جدید کارگردان «ایستاده در غبار» با احمد مهران‌فر و بابک حمیدیان آبان‌ماه کلید می‌خورد

با اضافه شدن احمد مهران‌فر و بابک حمیدیان به تازه‌ترین فیلم محمد حسین مهدویان، «ماجرای نیمروز» از آبان‌ماه جلوی دوربین می‌رود.
کد خبر : 132921

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا «ماجرای نیمروز» تازه‌ترین فیلم محمدحسین مهدویان، این‌روزها آخرین مراحل پیش تولید خود را می‌گذراند و به تازگی هم احمد مهران‌فر و بابک حمیدیان به جمع بازیگران این فیلم پیوسته‌اند. پیش از این هم مهدی پاکدل، هادی حجازی‌فر و مهرداد صدیقیان به «ماجرای نیمروز» پیوسته بودند.


«ماجرای نیمروز» برخلاف فیلم «ایستاده در غبار» که یکی از ستایش‌برانگیزهای سال سینمای ایران بود و تکه‌ای از سال‌های جنگ را روایت می‌کرد، در فضای شهری می‌گذرد و تمام صحنه‌ها در تهران تصویربرداری خواهد شد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در محله‌های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیابانها و کوچه‌ها و در پستوی خانه‌ها سرگردان و حیران؛ آیا این جستجو را فرجامی هست؟


از عوامل تولید «ماجرای نیمروز» می‌توان به: فیلمنامه: محمدحسین مهدویان و ابراهیم امینی، تهیه‌کننده: سیدمحمود رضوی، مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری، صدابردار: هادی ساعد محکم، مجری طرح: کامران حجازی، مدیر تولید: سعید شرفی کیا، جلوه‌های ویژه: محسن روزبهانی، برنامه‌ریز: وحید کاشی، دستیار اول کارگردان: عبدالرحیم صاحب الفصول، عکاس: سحاب زری‌باف و مشاور رسانه‌ای: بیتا موسوی و اشاره کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته