دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آبان 1395 - 17:01

افزایش ظرفیت فرآورش نفت در حوزه غرب کارون

مدیر تولید و عملیات شرکت نفت و گاز اروندان از افزایش ظرفیت فرآورش نفت خام با راه اندازی ردیف دوم واحد بهره برداری و نمک زدایی غرب کارون خبر داد. 
کد خبر : 132808

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، رامین حاتمی با اعلام این خبر افزود: فعالیت های اجرایی برای راه اندازی ردیف دوم فرآورش کارخانه بهره برداری و نمک زدایی غرب کارون با ظرفیت فرآورش ۵۵ هزار بشکه در روز با استفاده از توانمندی های داخلی به اتمام رسید..


حاتمی با بیان اینکه پس از راه اندازی ردیف دوم واحد بهره برداری و نمکزدایی غرب کارون، ردیف سوم نیز بلافاصله راه اندازی می شود افزود: در مجموع ۱۱۰ هزار بشکه در روز به ظرفیت فرآورش در حوزه میدان های مشترک غرب کارون افزوده می شود.


وی از تلاش و زحمات بی شائبه مجموعه اروندان از جمله مدیران، روسا و سرپرستان و تمامی کارکنان به ویژه مدیریت های مهندسی و ساختمان، راه اندازی، فنی، مالی و حقوقی به منظور همکاری در اجرای طرح افزایش ظرفیت فرآورش نفت غرب کارون قدردانی دارد.


به گزارش NIOC، کارخانه بهره برداری و نمک زدایی غرب کارون با ظرفیت ۱۶۵ هزار بشکه نفت در روز جهت فرآورش نفت تولیدی میدان های آزادگان جنوبی (زود هنگام)، یاران شمالی و جنوبی، جفیر، سهراب، سپهر و سوسنگرد طراحی شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب