دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آبان 1395 - 13:58
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین خبر داد

پیکر 6 شهید حملات تروریستی سامرا امروز به تهران می‌رسند/ اسامی شهدای سامرا اعلام شد

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین اسامی شهدای حملات تروریستی روز شنبه در سامرا را اعلام کرد و گفت: 6 شهید حملات تروریستی در شهر سامرا امروز به تهران می‌رسند.
کد خبر : 132693

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حمیدرضا گودرزی، سخنگوی ستاد مرکزی اربعین اسامی شهدا حادثه انفجار تروریستی سامرا را اعلام کرد: محمدرضا ابراهیمی حافظی از شهر سیرجان، رسول نریمانی فرزند عبدالله از مینودشت گلستان همچنین عباس حیدری، خیره شیخی، آذر همایونی، زینب غلام داستار که همگی از بندرعباس به زیارت سامرا رفته بودند، شناسایی شده و پیکرشان امروز به تهران می رسد.


وی ادامه داد: نام دو نفر دیگر از شهدا نیز به زودی اعلام می‌شود.


سخنگوی ستاد مرکزی اربعین اضافه کرد: 88 نفر از مجروحان نیز روز گذشته به ایران انتقال داده شدند تا مراحل درمانی آنها در بیمارستان‌های کشور ادامه یابد، همچنین 13 نفر از مصدومان حادثه نیز که به دلیل وضعیت نامساعد جسمی، در حال حاضر شرایط انتقال به ایران را نداشتند، در بیمارستان‌های کرخه، کاظمین و مدینة‌الطب بستری هستند.


گودرزی یادآور شد: بیمارستان‌های پذیرای مجروحان حملات تروریستی سامرا در تهران امام خمینی(ره)، شریعتی، سینا، ، طالقانی، رسول اکرم(ص)، هفت تیر، فیروزگر، میلاد، لقمان، شفا و تجریش است.


به گزارش آنا، روز شنبه هفته جاری در انفجار تروریستی در سامرا تعداد زیادی از زائران به شهادت رسیدند که تعدادی مجروحان و شهدا ایرانی نیز تعدادی از این افراد را تشکیل می‌دهند.



انتهای پیام/

برچسب ها: حمیدرضا گودرزی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته