دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سعید عزیزیان: هدف ما حفظ پیکان در لیگ برتر است/ تعطیلات لیگ به ضرر ما شد

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پیکان از موفقیت تیم ایران مقابل سوریه حرف زد و گفت: بازیکنان تیم ملی در چند بازی اخیر نشان دادند که آمادگی خوبی دارند و با کمی تلاش می توانند پیروز میدان شوند.
کد خبر : 132623

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، سعید عزیزیان ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری آنا در نمایشگاه مطبوعات در خصوص شرایط تیم پیکان گفت: «تیم پیکان امسال شرایط متفاوتی دارد چرا که بازیکنان باتجربه و جوان کنار یکدیگر هستند و امیدواریم عملکرد خوبی داشته باشند و بهترین رتبه را در جدول کسب کنند.»


وی با اشاره به تعطیلات مکرر لیگ عنوان کرد: «لیگ ما امسال با شرایط متفاوتی برگزار می شود چرا که کلیه تیم ها سه هفته بازی می کنند و بعد از آن به تعطیلات می روند. به طور طبیعی این موضوع برای تیم‌هایی که مشکل بدنسازی یا بازیکنان مصدومیت در اختیار دارند خوب است اما برای تیم‌هایی که روند رو به رشد دارند مضر خواهد بود.تیم ها سه هفته به خوبی بازی می کنند و بعد از آن یک وقفه ایجاد می شود و بازیکنان از شرایط بازی دور می‌شوند.»


عزیزیان ادامه داد: «البته این تعطیلات برای تیم پیکان خوب نیست اما به دلیل منافع تیم ملی با این موضوع کنار می آییم. امیدوارم تیم ملی شرایط خوبی پیدا کند و به راحتی به جام جهانی صعود کند. البته من با این نوع تعطیلات مخالف هستم چون بازیکنان خوب تیم ملی از درون همین لیگ بیرون می‌آیند. بازیکنانی که خوب تمرین می کنند 70 درصد آمادگی را دارند، اما بازیکنی که هم تمرین می کند و هم در شرایط مسابقه قرار می گیرد صد در صد آمادگی دارد. به نظرم در این شرایط تنها تمرین کردن به آمادگی بازیکن کمک نمی کند بلکه او باید در شرایط مسابقه هم قرار بگیرد.»


مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پیکان در مورد حذف این تیم از جام حذفی هم گفت: «ما هفت بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتم و در این شرایط هم مجید جلالی تصمیم گرفت از بازیکنان جوانتر استفاده کند. در واقع فاصله بین بازیکنان اصلی و ذخیره زیاد نیست و به همین دلیل تصمیم بر آن شد که از جوانترها استفاده کنیم و از بازیکنان اصلی در مسابقات حساس استفاده کنیم.»


عزیزیان همچنین به کسب قهرمانی یا سهمیه آسیا در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: «هدف ما در در درجه اول این است که تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. ما فصل قبل از لیگ یک به لیگ برتر صعود کردیم و با توجه به وضعیتی که تیم در این سال های اخیر داشته و مدام به صورت پلکانی بین لیگ دسته یک و برتر در رفت و آمد بوده به همین دلیل تنها هدفمان این است که تیم را در شرایطی نگه داریم تا در سال‌های بعد رشد داشته باشیم. هدف بعدی باشگاه کسب سهمیه است اما به شراطی که تیم در لیگ برتر ثابت بماند.»


مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پیکان در خصوص شرایط دروازه‌بانی این تیم گفت: «ما دروازه‌بانان بسیار خوبی را در اختیار داریم. حجت صدقی سال گذشته دروازه‌بان اول پیکان بود و تیم را از لیگ یک به لیگ برتر آورد، اما جام حذفی، جام شگفتی‌هاست، ما اگر در بازی مقابل آلومینیوم گل خوردیم تنها مقصر آن دروزاه بان نبود بلکه کل تیم باعث آن شدند.»


وی در مورد بازی تیم ملی مقابل سوریه هم اظهار کرد: «تیم ملی بازی سختی پیش رو دارد، تیم حریف را هم نباید دست کم بگیریم. بازیکنان در این چند بازی اخیر نشان دادند که آمادگی خوبی دارند و با کمی تلاش می توانند پیروز میدان شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته