دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آبان 1395 - 09:20
در پی خاکسپاری دو شهید گمنام در واحد قائم‌شهر

دکتر میرزاده: صدور انقلاب اسلامی به اقصی نقاط عالم، حاصل خون پاک شهدای جان برکف است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت خاکسپاری دو شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس در واحد قائم‌شهر این دانشگاه، پیامی صادر و تاکید کرد که دل‌های ما علی‌الدوام، تجلی‌گاه حضور مبارک این شهدای عزیز خواهد بود؛ شهدای جان برکفی که حاصل خون پاکشان، امروز صدور انقلاب اسلامی به اقصی نقاط عالم است.
کد خبر : 132470

به گزارش خبرنگار آنا، متن پیام دکتر حمید میرزاده بدین شرح است:


بسم رب الشهداء والصدیقین


ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون


امروز ایران اسلامی در قله پیشرفت، تعالی، رشد و توسعه قرار دارد. این بلندای غرورآفرین خار چشم دشمنان و عزت و افتخار ملت ایران می باشد که خداوند کریم را بر این فضل و رحمت لایزالش شاکریم.


آنچه امروز ایران اسلامی بر آن می بالد به یقین از برکت قطره قطره خون شهدای عظیم الشانی است که گوهر جان در طبق اخلاص نهادند و از وجب به وجب خاک پاک این مرز پرگوهر و کیان آرمانی اسلام ناب محمدی (ص) و ناموس و غرور این ملت آزاده، جانانه دفاع کردند و لحظه ای از این راه و آرمان آسمانی عقب نشینی نکردند و این حقیقت انکارناپذیر هیچگاه از خاطره ی تاریخی ملت غیور و حق طلب ایران اسلامی محو نخواهد شد.


چه زیباست که در آستانه ی فرارسیدن اربعین حسینی (ع)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر میزبان دو کبوتر خونین بال از کربلای ایران باپلاک گمنامی خواهد بود تا همچون نگینی زرین و شکوهمند آن را در بر بگیرد و زانوی ادب بر آستان حماسه، ایثار، جهاد و شهادت به زمین بساید

گوهرهای درخشان و آیات دُر افشانی را در راه اعتلای اسلام و میهن اسلامیمان فدا کردیم و دلهای ما علی الدوام، تجلیگاه حضور مبارک این شهدای عزیز خواهد بود. شهدای جان برکفی که حاصل خون پاکشان امروز صدور انقلاب اسلامی به اقصی نقاط عالم است تا انسان، شأن انسانی خود را بیابد و در نیل به حقیقت عرشی خود بکوشد.


و چه زیباست که در آستانه ی فرارسیدن اربعین حسینی (ع)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر میزبان دو کبوتر خونین بال از کربلای ایران باپلاک گمنامی خواهد بود تا همچون نگینی زرین و شکوهمند آن را در بر بگیرد و زانوی ادب بر آستان حماسه، ایثار، جهاد و شهادت به زمین بساید.


این جانب حضور آسمانی دو شهید گمنام والامقام را در فضای درس، تدریس، تعلیم و تعلم دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر مغتنم می شمارم و از تمام اساتید، دانشجویان و کارکنان ساعی واحد قائم شهر خاضعانه می خواهم تا با تمام وجود در پاسداشت و تکریم این دو گوهر فروزان، از قافله شهدای گمنام، بکوشند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار ننمایند تا میثاقی دوباره بر تداوم راه نورانی امام (ره)، شهدا و بیعتی راستین با مقام عظمای ولایت باشد.



به یقین حضور ابدی این دو گوهر پرفروغ بر آسمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر، فصل تازه ای است بر دانشگاهیان و آحاد امت اسلام تا در تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و راهبردهای آسمانی امام (ره) و شهدای گرانقدرمان و راهبری بی بدیل رهبر فرزانه انقلاب، بکوشند و زمینه انتقال حکمت ها و پیام های آن بزرگواران را به نسل های آتی فراهم آورند. امید که با احداث حرم نورانی شهدای گمنام و تأسیس یادمان شهدای گرانسنگ، این مضجع شریف مأمن دلهای عاشق و زیارتگاه خیل دلباختگان، عاشقان و آزادگان حقیقی باشد که به اعتلای اسلام و ایران اسلامی می اندیشند و بر این اندیشه همتی بلند به کار می بندند تا ظهور دولت یار فرا رسد، انشاءالله.


به گزارش آنا، مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر، صبح امروز سه‌شنبه 18 آبان در سایت مرکزی این واحد برگزار می‌شود. واحد قائم‌شهر 10 دانشجوی شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته