دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آبان 1395 - 15:52

پیام تسلیت دکتر میرزاده به مناسبت درگذشت دانشجوی واحد آباده

در دیدار هیات رئیسه واحد آباده پیام تسلیت حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به خانواده مرحومه فرشته منصوری دانشجوی واحد آباده به خانواده وی تقدیم شد.
کد خبر : 132468

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در دیدار هیات رئیسه این واحد با خانواده مرحومه منصوری، با ابراز تأسف و تأثر و تسلیت مجدد به این خانواده گفت: «از باب وظیفه خدمت شما رسیدم تا عرض و ادب کنیم و پیام دکتر میرزاده را تقدیم کنیم.»


دکتر رستم پور افزود: «اقدام خداپسندانه در اهدای اعضا کار بزرگی است و برای همیشه در اذهان باقی و جزء باقیات و صالحات است و از خدای بزرگ می خواهیم که به شما و خانواده محترمتان صبر جزیل عطا کند.»


متن پیام دکتر میرزاده به شرح زیر است:


در گذشت فرزند گرامیتان سرکار خانم منصوری، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده موجب تأسف و تألم شد. بی تردید اقدام خداپسندانه و انسانی وی در اهدای عضو و حیات بخشی دوباره به هم نوعان، از ارج اخروی برخوردار خواهد بود.


اینجانب، این ضایعه را به شما تسلیت گفته و از خداوند رحمان و غفار برای آن مرحومه، رحمت و مغفرت و برای سایر بازماندگان صبر و سلامت آرزومندم.


مرحومه فرشته منصوری دانشجوی رشته علمی کاربردی معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده بود که 20 روز پیش بر اثر ایست قلبی درگذشت و در یک اقدام خداپسندانه و با توجه به پرکردن کارت اهدای اعضا و با رضایت خانواده وی 5 عضو نامبرده به افراد نیازمند اهدا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته