دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آبان 1395 - 14:04

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش: دکتر فانی با دلسوزی بسیاری از مشکلات را برطرف کرد

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: دکتر فانی در دوران فعالیت سه ساله تلاش و کوشش فراوانی کرده و با دلسوزی بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.
کد خبر : 132417

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در مراسم تودیع و معارفه ریاست این وزارتخانه عنوان کرد: بنده امروز به نمایندگی از اعضای شورای معاونان، مدیران کل استان‌ها و ستاد آموزش و پرورش، کارشناسان، مدیران، معلمان و مربیان از زحمات جناب دکتر فانی و خدمات ایشان در سه سال دوران وزارت در دولت یازدهم و دولت تدبیر و امید تشکر می‌کنم و همچنین انتخاب آقای دکتر دانش آشتیانی را به عنوان وزیر آموزش و پرورش تبریک عرض می‌کنم و برای ایشان آرزوی توفیق دارم.


معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: دولت یازدهم همان‌گونه که ریاست محترم جمهوری بیان داشتند کار خود را با انبوهی از معضلات، چالش‌ها، کاستی‌ها و موانع آغاز کرد و انتخاب شعار تدبیر و امید نیز برای آن بود که با تدبیر و داشتن امید مسیر ناهموار را طی کنیم.


وی افزود: سهم بیشتری از این نابسامانی متوجه آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی کشور با بیشترین گسترش مخاطبان و ذینفعان بود.


زرافشان با توجه به گزارش سال 1390 مرکز پژوهش‌های مجلس عنوان کرد: نتایج تحقیقات مجلس شورای اسلامی نشان می‌دهد وزارت آموزش و پرورش در طول 7 سال آینده تمام منابع و زیرساخت‌های سرمایه‌ای و توان مدیریتی خود را صرف معضلات ناشی از تغییر ساختار خواهد کرد و تنها می‌تواند تا سال 1398 وضعیت موجود خود را حفظ کند.


وی افزود: وزارت آموزش و پرورش برای رفع معضلات فرصتی برای ارتقاء کیفیت و تحقق تحول بنیادین نخواهد داشت. دکتر فانی با شناخت فرصت‌های موجود در آموزش و پرورش و حمایت‌های دولت با تدبیر و امید نه تنها تسلیم وضع موجود نشد بلکه به کیفیت اندیشید و راهبرد اصلی خود را ارتقاء کیفیت انتخاب کرد و با سیاست‌های ساماندهی و بهسازی نیروی انسانی، ارتقاء مدیریت آموزشگاهی، کاهش تمرکز و مدرسه محوری و مشارکت گام در مسیر ارتقاء کیفیت گذاشت و سند تحول بنیادین را سرلوحه اقدامات خویش قرار داد.


زرافشان در ادامه تصریح کرد: آن گونه که جناب آقای دکتر روحانی،ریاست محترم جمهوری در مورد دکتر فانی فرمودند وی در دوران فعالیت سه ساله تلاش و کوشش فراوانی کرده و با دلسوزی بسیاری از مشکلات را برطرف کرده است که از زحمات ایشان تقدیر و تشکر می‌کنم.


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: امروز دکتر دانش‌آشتیانی به عنوان عضوی از دولت تدبیر و امید با همان هداف و جهت‌گیری‌ها برای تعالی هر چه بیشتر آموزش و پرورش بار مسئولیت را بر دوش گرفتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته