دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران مطرح شد

تلاش برای راه اندازی رشته‌های جدید در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران

شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران بعد از ظهر روز گذشته با حضور دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد حسین زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر احمد شمس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و روسای واحدها و مراکز آموزشی استان تهران برگزار شد.
کد خبر : 132366

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در این جلسه که به ریاست حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، روسای واحدها و مراکز آموزشی استان تهران مشکلات، مسائل و سوالات خود را مطرح کردند.


راه اندازی سامانه الکترونیکی برای ارتباط میان واحدهای استان و ایجاد صف، تخصصی کردن واحدها در رشته های کم‌جمعیت که با کمبود دانشجو مواجه هستند، ساماندهی رشته‌های بدون آزمون، افزایش اختیارات واحدها و بررسی سرفصل‌های درسی از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.


همچنین ایجاد رشته های جدید مخصوصا رشته های بین رشته‌ای، تعریف ساز و کار ارتقای استادان و اعضای هیات علمی و استخراج آمار، مشخص شدن سرفصل‌هایی که در وزارت علوم تصویب شده‌اند و از وزارت بهداشت نیز مجوز دارند، ایجاد رشته‌های بین‌رشته‌ای مربوط به وزارت بهداشت و مباحثی درباره حقوق و بیمه کارکنان و اعضای هیات علمی استان تهران از دیگر موارد مطرح شده در جلسه بود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه تاکید کرد همه رشته های دانشگاه آزاد اسلامی مجوز قانونی دارد و مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا شورای سه نفر شورای عالی انقلاب فرهنگی است که مورد تایید مجلس شورای اسلامی نیز واقع شده است.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته