دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

نصرالله عبدالهی: وضعیت روحی تیم خوب نیست/ وظیفه سرپرستی استقلال بر عهده من است

سرپرست تیم استقلال گفت: از اول فصل امسال هم من کار سرپرستی تیم را انجام می‌دادم و از این به بعد هم این وظیفه بر عهده من است.
کد خبر : 132340

نصرالله عبدالهی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شروع تمرینات استقلال بعد از چند روز تعطیلی بخاطر درگذشت منصور پورحیدری گفت: «بعد از فوت منصورخان تمرینات استقلال تعطیل شد و روز گذشته هم همه اعضای تیم در مراسم تشییع جنازه پورحیدری شرکت کردند. با نظر کادر فنی تمرینات تیم از امروز آغاز می‌شود. همه بازیکنان در شرایط روحی بدی به سر می‌برند بخاطر اینکه منصورخان بزرگ استقلال بود و چندین سال با این بچه ها کار کرد و بازیکنان وابستگی زیادی به او داشتند.»


عبدالهی در خصوص جایگزینی خودش به جای پورحیدری به عنوان سرپرست تیم استقلال بیان کرد: «از سال گذشته که منصورخان بخاطر بیماری نتوانست روی نیمکت بنشیند، سرپرست موقت روی نیمکت بود و هر وقت حال پورحیدری خوب می‌شد جایگاهش در تیم حفظ بود. از اول فصل امسال هم تا هفته چهارم منصور خان روی نیمکت بود و از بعد بازی مقابل پیکان در هفته چهارم من روی نیمکت استقلال حضور داشتم.»


وی در رابطه با وضعیت اردوی استقلال در تعطیلات لیگ گفت: «من بخاطر فوت پورحیدری چند روز به باشگاه نرفتم اما از امروز در تمرینات شرکت می‌کنم و قطعا در مورد وضعیت اردوی استقلال در تعطیلات پیش رو تصمیم گیری خواهیم کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته