دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

علی موسوی: افتخار شاگردی پورحیدری را داشتم/ نتایج منصوریان بد نیست

پیشکسوت استقلال گفت: منصوریان مربی است که می‌تواند برای استقلال مفید باشد.
کد خبر : 132311

سیدعلی موسوی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در رابطه با مرحوم پورحیدری گفت: «ضمن تسلیت به جامعه ورزش و خانواده منصورخان، باید بگویم او یک مربی بسیار خوب و از هر لحاظ یک جنتلمن بود. هیچ وقت صدایش را برای بازیکنان بلند نمی‌کرد، مربی با اخلاقی بود که افتخار شاگردی‌اش را داشتم. او افتخارات زیادی برای باشگاه استقلال کسب کرد و حتی از لحاظ مادی برای تیم از جیبش نیز خرج می‌کرد.»


وی درباره عدم موفقیت منصوریان در ابتدای فصل و شرایط فعلی این مربی در استقلال بیان داشت: «منصوریان مربی جوان و خوبی است و تا الان با استقلال نتایج بدی کسب نکرده‌ است، باشگاه استقلال باید به او بیشتر فرصت بدهد چون منصوریان مربی است که می‌تواند برای استقلال مفید باشد.»


موسوی در ادامه گفت: «وقتی در آلمان در باشگاه بایرلورکوزن بودم و بازی می‌کردم سلسله مراتب مربیگری در آنجا رعایت می‌شد. یکی از بازیکنان که آن موقع هم تیمی من بود الان مربی پایه‌های این باشگاه است. در کشور آلمان سلسله مراتب رعایت می‌شود ولی در ایران مربیان می‌خواهند یک شبه ره صد ساله بروند و مربیگری در تیم‌های پایه را خوشایند نمی‌دانند و برای خودشان اُفت می‌دانند. امیدوارم در ایران نیز به این مسائل بیشتر توجه شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته