دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آبان 1395 - 09:37

کشف یک تن و 240 کیلوگرم تریاک از بار برنج تریلی

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف یک تن و 240 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه تریلی حامل برنج خبر داد .
کد خبر : 132264

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار مجید شجاع گفت: بامداد امروز مأموران انتظامی ایست و بازرسی «علی آباد» بیرجند در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر، هنگام کنترل و بازرسی خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.


وی اظهار کرد: خودرو ،حامل بار برنج گمرکی و پلمب شده بود که از مرزهای شرق کشور بارگیری و به مقصد شهرهای مرکزی کشور در حرکت بود که جهت بازرسی به ایست و بازرسی هدایت شد.


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: در بازرسی اولیه از خودرو، مورد ممنوعه‌ای کشف نشد ولی با توجه به پلمب بودن خودرو و حالات روحی و روانی راننده و سرنشین آن ،در خصوص فک پلمب تریلی با مقام قضائی و گمرگ خراسان جنوبی هماهنگی صورت گرفت و نماینده گمرک در محل ایست و بازرسی حضور یافت.


شجاع گفت: با حضور نماینده گمرک ، تعدادی از کیسه‌های برنج توسط مأموران جابه‌جا شد که در نهایت پس از تلاش چند ساعته پلیس ،تعداد 62 بسته تریاک به وزن یک تن و 240 کیلوگرم تریاک با لفافه از زیر بار برنج تریلی کشف شد.


وی تصریح کرد: در این رابطه دو متهم دستگیر شدند و تحقیقات برای کشف و شناسایی سایر عوامل دخیل در قاچاق این محموله مواد مخدر ادامه دارد .


انتهای پیام/

برچسب ها: برنج تریاک تریلی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته