دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آبان 1395 - 11:36
با حضور در غرفه آنا؛

افشین نوروزی: در اتریش به دنبال کسب بهترین رنکینگ هستم/ 6 ماه از میادین رسمی دور بودم

ملی پوش تنیس روی میز کشورمان گفت: باتوجه به اینکه مدتی از تنیس روی میز دور بودم و در مسابقات رسمی حضور نداشتم از رنکینگ جهانی خارج شدم به همین دلیل باید در مسابقات جهانی اتریش شرکت کنم تا دوباره رنکینگ جهانی را به دست بیاورم.
کد خبر : 132218

افشین نوروزی ملی‌پوش تیم تنیس روی میز پتروشیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره آخرین وضعیتش گفت: «امسال با تیم پتروشیمی قرارداد بسته‌ام و اولین اردوی این تیم هم تشکیل شد اما من به دلیل اینکه درگیر اردوی تیم ملی بودم در اردوی تیم پتروشیمی نتوانستم شرکت کنم.»


وی ادامه داد: «تیم ملی امشب قرار است برای حضور در تورنمنت جهانی عازم اتریش شود و من بعد از بازگشت از اتریش در تمرینات تیم پتروشیمی شرکت خواهم کرد و برای رقابت‌های لیگ که از ابتدای آذرماه تشکیل می شود خودم را آماده خواهم کرد. خدا را شکر تیم پتروشیمی امسال شرایط خوبی دارد و بازیکنان خوبی هم جذب کرده است و امیدواریم که امسال رقابت‌های جذابی را در لیگ شاهد باشیم.»


نوروزی همچنین به تورنمنت جهانی اتریش و اعزام ملی پوشان اشاره کرد و گفت: «تورنمنت جهانی اتریش از مسابقات رسمی و ثبت شده فدراسیون جهانی است و دارای رنکینگ جهانی و جایزه نقدی است. باتوجه به اینکه من مدتی از تنیس روی میز دور بودم و در مسابقات رسمی حضور نداشتم از رنکینگ جهانی خارج شدم به همین دلیل در این مسابقات شرکت می‌کنم تا دوباره رنکینگ جهانی را به دست بیاورم. خدا را شکر برای این رقابت‌ها تمرینات خوبی هم داشتم و به طور حتم عملکرد قابل قبولی در اتریش خواهم داشت.»


وی همچنین در مورد سطح این رقابت ها اظهار کرد: «این مسابقات تنها مختص بازیکنانی که رنکینگ جهانی را از دست دادند نیست، بلکه تمامی ملی پوشان از کشورهای مختلف در آن حضور دارند که همین موضوع نشان می دهد سطح رقابت‌ها بسیار بالاست. طبق مقررات فدراسیون جهانی هر ملی پوشی که 4 ماه از مسابقات رسمی دور باشد رنکینگ آن صفر خواهد شد. من به دلیل اینکه نتوانستم در المپیک ریو شرکت کنم و حدود 6 ماه است که در مسابقات رسمی شرکت نکرده‌ام تصمیم گرفتم در این مسابقات شرکت کنم.»


نوروزی همچنین به وضعیت تمرینی‌اش اشاره کرد و گفت: «خدا را شکر تمرینات بسیار خوبی داشتم و حتی نسبت به دوره های قبل وضعیت بهتری هم دارم چرا که هم اکنون با انگیزه کار می کنم و به دنبال کسب بهترین رنکینگ هستم.»


ملی‌پوش تنیس روی میز همچنین به وضعیت رشته تنیس روی میز در ایران اشاره کرد و گفت: «از زمانی که قارداشی هدایت فدراسیون تنیس روی میز را برعهده گرفته است شرایط ما بهتر شده است. کادر فنی و اجرای فدراسیون همگی کار بلد هستند و به خوبی شرایط پینگ پینگ بازان را درک می کنند که همین موضوع نوید روزهای خوب تنیس روی میز را می دهد.»


نوروزی همچنین به پیشنهادش در مورد سیستم مسابقات دسته برتر تنیس روی میز اشاره کرد و گفت: «مسابقات این دوره شکل و شمایل جدیدی داشت و با توجه به همین موضوع یک سری ایراداتی هم داشت که من و اخلاق پسند به عنوان نماینده بازیکنان آنها را به مسئولان فدراسیون اطلاع دادیم و طی جلساتی که با آنها داشتیم تصمیم بر آن شد که تمامی مسابقات به صورت رنکینگ دار در ایران برگزار شود و از فدراسیون جهانی الگوبرداری کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب