دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آبان 1395 - 10:22
با حضور در غرفه آنا؛

محمدرضا اخلاق‌پسند: با جذب نوشاد به سکوی قهرمانی دانشگاه آزاد امیدوار شدیم/ تورنمنت اتریش به رنکینگ جهانی ما کمک می کند

ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: رقابت های جهانی اتریش جزو تورنمنت‌های درجه یک جهانی است و هدف مسابقات این است که بازیکنانی که از رنکینگ جهانی خارج شده‌اند با شرکت در این مسابقات دوباره رنکینگ جهانی را به دست بیاورند.
کد خبر : 132203

محمد‌رضا اخلاق‌پسند ملی‌پوش تیم تینس روی میز دانشگاه آزاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا گفت: «سال گذشته تیم دانشگاه آزاد با بازیکنانی که جذب کرده بود برای کسب عنوان سومی تلاش می‌کرد اما به دلیل اتحاد و همدلی که بین بازیکنان دانشگاه وجود داشت این تیم موفق به کسب مقام دوم شد. تیم ما سال گذشته مقابل تیم رعد به میدان رفت و با وجود اینکه نوشاد عالمیان هم در تیم رعد حضور داشت و قدرتمند بودند آنها را شکست دادیم و به عنوان دومی رسیدیم.»


وی افزود: «خوشبختانه امسال هم تیم دانشگاه‌ آزاد شرایط خوبی دارد. البته لیگ از آذر ماه شروع می شود و با جذب نوشاد عالمیان به کسب سکوی قهرمانی امیدوار شدیم که امیدوارم این موضوع محقق شود و شاهد رقابت جذاب در لیگ برتر باشیم.»


ملی‌پوش تنیس روی میز با بیان اینکه هنوز قراردادش را با دانشگاه آزاد رسمی نکرده است، عنوان کرد: «من چندین سال است که با تیم دانشگاه آزاد قرارداد دارم اما امسال هنوز آن را رسمی نکرده‌ام. خوشبختانه 10 سال است که دانشگاه آزاد در رشته تنیس روی میز تیمداری می‌کند و در این سال‌ها نشان داده حامی خوبی برای ما بوده است.»


اخلاق‌پسند همچنین در مورد تورنمنت جهانی اتریش و حضور پینگ پنگ بازان در این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: «ما امشب برای شرکت در مسابقات جهانی اعزام اتریش می‌شویم. در این تورنمنت جوانان زیر 21 سال و همچنین بزرگسالان و بازیکنان تیم ملی شرکت می‌کنند که حضور جوانان و بزرگسالان توامان با هم تجربه خوبی برای آنها خواهد بود. این رقابت‌ها جز تورنمنت درجه یک جهانی است و هدف مسابقات این است که بازیکنانی که از رنکینگ جهانی خارج شده‌اند شرایطی برای آنها به وجود بیاید که دوباره رنکینگ جهانی را به دست بیاورند.»


وی همچنین درباره سقوط رنکینگ پینگ‌پنگ بازان در رنکینگ فدراسیون جهانی گفت: «در سال حدودا 17 تا 18 تورنمنت جهانی برگزار می شود که بر اساس آنها رنکینگ هر پینگ‌پنگ باز مشخص می‌شود و هر ماه رده‌بندی بازیکنان بر اساس حضور در این رقابت‌ها مشخص می‌شود که البته هر کشوری توانایی این را ندارد که در تمامی مسابقات شرکت کند، به همین دلیل است که رنکینگ ما کمی افت داشته اما هم‌اکنون با حضور در مسابقات جهانی اتریش دوباره صعود رنکینگ خواهیم داشت. به طور کلی به دلیل اینکه در مسابقات مختلف شرکت نمی کنیم افت رنکینگ داریم که موضوع جدی نیست.»


انتهای پیام/

برچسب ها: نوشاد عالمیان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته