دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

محمدرضا ساکت: کماکان به عنوان سرباز در خدمت تیم ملی هستم/ کی‌روش مطالبات به‌حقی دارد

مدیر تیم‌های ملی فوتبال ایران گفت: کماکان به عنوان سرباز در خدمت تیم ملی هستیم و همه دوستان تلاش می‌کنند نقش خود را به بهترین شکل ایفاد کنند.
کد خبر : 132182

به گزارش گروه ورزشی آنا، محمدرضا ساکت پس از بازگشت تیم فوتبال ساحلی از رقابت‌های بین قاره‌ای گفت: «با وجود اینکه سال‌های زیادی از فعالیت فوتبال ساحلی در کشور نمی‌گذرد به خاطر پتانسیل خوبی که در این رشته در برخی استان‌ها وجود دارد و به خاطر سرمایه‌گذاری خوبی که صورت گرفته، شاهد حضور نسلی شایسته و پرورش‌یافته هستیم.»


وی افزود: «در یک سال اخیر لیگ‌های خوبی در فوتبال ساحلی تشکیل شده و کلاس‌های آموزشی قوی در راستای این رشته برگزار شده است. کمیته فوتبال ساحلی در حال تعریف نظام‌نامه حرفه‌ای در این رشته است که این مسئله قدمی روبه جلو در راستای کسب موفقیت خواهد بود و ایران را طلایه‌دار رساندن به قوانین و استانداردهای نوین می‌کند.ما در زیرساخت‌ها دچار کمبود هستیم و باید سرمایه‌گذاری بهتری در این رشته داشته باشیم. استان‌های همجوار سواحل ظرفیت فیزیکی بالقوه‌‌ای در این رشته دارند. باید به بازیکنان فوتبال ساحلی به خاطر تلاشی که می‌کنند و موفقیت‌های پی‌درپی‌ای که به دست می‌آوردند دست‌مریزاد بگوییم. این موفقیت‌ها نشان از ایجاد ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل در کشور است. حضور چند روزه تاج در کنار تیم فوتبال ساحلی نشان‌دهنده توجه ویژه فدراسیون به این رشته است.»


مدیر تیم‌های ملی فوتبال ایران در مورد مطرح شدن خبر برکناری او از مدیریت تیم‌های ملی خاطرنشان کرد: «کماکان به عنوان سرباز در خدمت تیم ملی هستیم و همه دوستان تلاش می‌کنند نقش خود را به بهترین شکل ایفاد کنند. رسالتی روی دوش ما قرار دارد تا همه کمک کنیم که تیم‌های ملی به‌خصوص تیم ملی بزرگسالان از استاندارهای لازم برخوردار شوند. پازل حمایت از تیم ملی باید کامل شود، پازل ما به‌خصوص در تیم ملی بزرگسالان با نواقصی روبروست که باید با تلاش بیشتر و تعریف بودجه مناسب این مشکل را برطرف کنیم. مطالبات و نیازهایی که کارلوس کی‌روش و تیم بزرگسالان دارند، به‌حق است. کی‌روش امکاناتی در حد استاندارد و در شأن یک تیم بزرگ می‌خواهد که متأسفانه این شرایط برای تیم ملی مغفول مانده است. دیدگاه ما این است و همه باید تلاش کنیم تا زمینه را برای رسیدن به موفقیت فراهم کنیم.


ساکت در مورد اینکه گفته می‌شود اختلافات از ازبکستان و جا ماندن یک چمدان آغاز شده است، عنوان کرد:« آن یک اشتباه بود که از سوی یکی از کارمندان اداری فدراسیون صورت گرفت. هیچ اختلافی وجود ندارد، تمامی مطالبات و خواسته‌های کی روش در راستای رفع نیازها و کمبودهای تیم ملی است.»


وی در مورد اینکه گمانه‌زنی‌ها در مورد اختلاف از جایی نشأت می‌گیرد که او مدتی در تمرینات غیبت کرده است و اینکه کی‌روش امروز اعلام کرده این خبر را همین حالا شنیده است و اطلاعی از این موضوع ندارد، اظهار داشت: «این لطف کی‌روش است، همه ما با قلبمان حامی تیم ملی هستیم، بنده ۳-۲ روز به دلیل مشکلات خانوادگی در اصفهان حضور داشتم و کمی دور بودم، وظیفه داریم به تیم ملی کمک کنیم تا با موفقیت به خط پایان برسد.»


مدیر تیم‌های ملی فوتبال ایران در مورد اینکه آیا فردا در تمرین تیم ملی حاضر می‌شود، گفت: «همیشه در کنار تیم ملی هستیم و کمک می‌کنیم تا عزیزان حاضر در خط مقدم کارشان را باقدرت پیش ببرند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته