دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آبان 1395 - 16:59

واحد بندرانزلی میزبان رقابت‌های قهرمانی کاراته دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی گیلان

رقابت‌های قهرمانی کاراته دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به میزبانی واحد بندرانزلی برگزار شد.
کد خبر : 132178

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، 31 دانشجوی ورزشکار در قالب 5 تیم از واحدهای بندرانزلی، رشت، فومن، لاهیجان و لنگرود در این دوره از مسابقات کاراته حضور داشتند.


این شرکت کنندگان در 6 وزن مختلف و در دو بخش کمیته و کاتا با یکدیگر به رقابت پرداختند.


این مسابقات با حضور اسفندیار زیال رئیس هیات کاراته استان گیلان و حسن صیدگر و عظیم جهادی دو تن از مربیان اسبق تیم ملی کاراته کشورمان برگزار شد.


در پایان این دوره از رقابت‌ها و در بخش کمیته؛ در وزن 55- کیلوگرم محمد قاسمی اول، علی محمد قدیمی دوم و مجید جعفری سوم شد. در وزن 60- کیلوگرم نیز مهرزاد مسکین اول، محمدرضا اصغری دوم و علیرضا بیابانی و محمدعلی بابایی به صورت مشترک سوم شدند.


در وزن 67- کیلوگرم دانیال زحمتکش، شایان لطفی، محمد افضلی و رضا فلاح (به صورت مشترک) به ترتیب حائز مقام اول تا سوم شدند.


همچنین در وزن 70- کیلوگرم نیما شافعی اول، محمدصادق شعبانی دوم و پوریا عبداللهی و محمدرضا هادی پور به طور مشترک سوم شدند. در وزن 84- کیلوگرم نیز به ترتیب مصطفی مهدی پور، محمدعلی الهی و شایان غلامی و امیر کریمی (به صورت مشترک) به مقام اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها دست یافتند. همچنین در وزن 84+ کیلوگرم امیرحسین میلانچی اول، پوریا حیدریان دوم و آرمین صفری و سعید پورهمدم به طور مشترک سوم شدند.


در بخش کاتای این دوره از رقابت‌ها نیز به ترتیب نعیم بافکار، نیما شافعی و علی محمد قدیمی مقام اول تا سوم را کسب کردند.


این مسابقات بر اساس قوانین فدراسیون جهانی کاراته برگزار و در پایان این دوره از رقابت‌ها و در مسابقات تیمی، تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی اول شد، تیم واحد رشت رتبه دوم را از آن خود کرد و تیم واحد لاهیجان نیز به مقام سوم دست یافت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته