دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 فروردين 1394 - 09:57
در گفت‌وگو با آنا

محسن بنگر: بازی با سپاهان را به اشتباه داوری باختیم/ بازیکن بی‌تفاوت به درد پرسپولیس نمی‌خورد

مدافع مازندرانی پرسپولیس که به دلیل مصدومیت نتوانست در بازی با سپاهان اصفهان حضور داشته باشد این روزها مشغول فیزیوتراپی است. عملکرد او با وجود نتایج ضعیف سرخ پوشان قابل قبول بوده است.
کد خبر : 13213

محسن بنگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، از حال و هوای نامساعد تیمش گفت. او که به دلیل آسیب دیدگی شدید این روزها سخت مشغول فیزیوتراپی و آب در مانی است ، در خصوص عدم نتیجه گیری تیمش با وجود تغییرات در کادر فنی به سئوالات مطرح شده پاسخ داد. مدافع خشنی که همیشه بدون تعارف و بی پرده حرف می زند . شاید از صحبت های او بتوان اینگونه برداشت کرد که مشکل سرخ پوشان کادر فنی نیست.


* با وجود تغییر در کادر فنی اما نتایج کسب شده توسط پرسپولیس همچون گذشته است؟


- خودم هم نمی دانم که مشکل کار کجا است. خوب بازی می کنیم اما نمی توانیم نتیجه را حفظ کنیم. بدشانسی یقه تیم ما را گرفته و نمی دانیم که باید چکار کنیم. در هر صورت امیدوارم که در این چند بازی باقی مانده لیگ از این بد بیاری ها خلاص شویم.


* پس معتقدی که پرسپولیس خوب بازی کرده است ؟


- ما همیشه خوب بازی کرده ایم، اما با یکسری اتفاقاتی روبرو می شویم که اصلا برای ما قابل پیش بینی نیست.


* مثلا چه اتفاقاتی ؟


- داوری. ما فکر همه جا را می کنیم الا داوری. در بازی با سپاهان بازیکن حریف باید اخراج می شد و یک پنالتی هم به نفع ما گرفته می شد . اگر داور اشتباه نمی کرد شک نکنید که سپاهانی ها نمی توانستند حتی به دروازه ما نزدیک شوند. داور روند بازی را به سود حریف کرد تا پرسپولیس جلوی چشم هوادارانش باز هم نتواند نتیجه بگیرد.


* سپاهانی ها هم از بابت داوری در این بازی متضرر شدند؟


- اگر داور آن صحنه را پنالتی اعلام می کرد روند بازی به نفع ما می شد؛ اینکه اشتباه را با اشتباه جبران کنند که درست نیست. هر چقدر به داوری احترام می گذاریم فایده ای ندارد. ما این بازی را صد در صد به اشتباه داوری باختیم.


* آمدن برانکو چه سودی داشت؟ کادر فنی قبلی هم همین نتایج را می گرفت؟


- پرسپولیس در زمان درخشان هم خوب بازی می کرد اما متاسفانه خوب نتیجه نمی گرفت، درست مثل الان. خدا کند که بدشانسی های ما در لیگ تمام شود. با این شرایط هم مردم اذیت می شوند و هم خودمان کلافه شده ایم.


* به نظرت برانکو برای فصل آینده با این بازیکنان به موفقیت می رسد؟


- تیم ما در پست های مختلف نیاز به چند بازیکن خوب دارد. باید شاکله تیم حفظ شود وگرنه اگر بخواهیم تغییر و تحول زیادی ایجاد کنیم فصل بعد هم اوضاع از این بهتر نمی شود. به فکر این نباشیم که 6 تا ملی پوش بیاوریم و چند تا بازیکن خارجی. همین تیم را تقویت کنند و البته مدیریت با ثبات داشته باشیم قطعا به هدفمان خواهیم رسید.


* بعد از بازی با راه آهن از بی تفاوتی بازیکنان حرف زدی واین که همش به فکر ژل زدن هستند.


- منظور من یک تعداد خاصی بود. الان هم معتقدم که باید جای آنها بازیکن بگیرند. حفظ این بازیکنان سودی برای پرسپولیس ندارد. بازیکن بی تفاوت به درد پرسپولیس نمی خورد.


* وضعیت آسیب دیدگی ات چطور است؟


- روزی 2 ساعت فیزیوتراپی می کنم و 2 ساعت هم آب درمانی. امیدوارم که بتوانم به بازی با لخویا برسم. صعود به عنوان تیم اول برای ما بسیار حائز اهمیت است. باید تلاشمان را انجام دهیم تا حداقل در جام باشگاه های آسیا دل هوادارانمان را شاد کنیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: برانکو پرسپولیس
ارسال نظر
قالیشویی ادیب