دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آبان 1395 - 11:18

رئیس فراکسیون ورزش مجلس درگذشت «منصور پورحیدری» را تسلیت گفت

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت «منصور پورحیدری» پیشکسوت استقلال را تسلیت گفت.
کد خبر : 132073

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمدرضا تابش رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت «منصور پورحیدری» پیشکسوت استقلال را تسلیت گفت.


متن این پیام به شرح ذیل است:


بسم‌الله الرحمن الرحیم


در دنیای ورزش نام‌هایی ماندگار می‌شوند که با اخلاق آمیخته باشند، خصوصاً فوتبال که به دلیل علاقه‌مندان پرشمارش، همواره با حاشیه‌هایی خاص همراه است.


مرحوم پورحیدری از نوادر فوتبال ایران بود که به دور از حاشیه، "اخلاق" را با این رشته ورزشی در آمیخت.


شاخصه دیگر او، طی کردن پله‌پله مسیر افتخار آمیزش بود. او یک شبه به محبوبیت نرسید که یک شبه از یادها برود. حضور در عرصه‌های مختلف فوتبال، از بازیکنی تا مربی‌گری تیم استقلال و تیم ملی، همگی خاطراتی فراموش نشدنی در یاد و خاطره مردم ورزش دوست ایران بر جای گذاشته است به نحوی که از آن مرحوم به عنوان پدر معنوی باشگاه پرطرفدار استقلال، همواره به نیکی یاد خواهیم کرد.


‎اینجانب نیز به سهم خود درگذشت این پیشکسوت و سرمربی سابق با اخلاق تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال تهران را به جامعه ورزشی کشور، فوتبال دوستان ایران و همچنین خانواده محترم فرهنگی و صبور ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.


‎در پایان ضمن آرزوی ماندگاری نام و یاد و صد البته "مرام و راه مرحوم پورحیدری" در عرصه ورزش کشور، از خداوند بزرگ برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای بازماندگان عزیزش صبر و سلامتی مسئلت می‌نمایم.


محمدرضا تابش


رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته