دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

محسن بنگر: عده‌ای با طرح شایعه برای دیگران، امرار معاش می‌کنند/ به هواداران تراکتور مدیونم/ قدر امثال پورحیدری‌ها را بدانیم

مدافع تراکتورسازی گفت: باید هفته به هفته جلو برویم تا بتوانیم در پایان فصل در رقابت‌های لیگ و همچنین جام حذفی جزو مدعیان باقی بمانیم.
کد خبر : 131985

محسن بنگر در مورد بازگشت خود به تمرینات تراکتورسازی به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «از ناحیه کمر مصدوم بودم و مدت زیادی نتوانستم در کنار تیم باشم. دیروز اولین تمرین خود را در کنار تیم انجام دادم. خوشبختانه شرایط درمانی را خیلی خوب طی کردم و در هفته یازدهم اگر سرمربی تیم تشخیص بدهد برای تراکتورسازی مقابل صبای قم بازی خواهم کرد.»


او با اشاره به شایعاتی که در خصوص خداحافظی‌اش مطرح شده بود، اظهار داشت: «عده‌ای هستند که با مطرح کردن شایعه و ایجاد حاشیه برای دیگران امرار معاش می کنند. این هم کسب و کاری است که برای عده‌ای وجود دارد و نمی‌توان آن را از بین برد. موضوعی است که از قدیم بوده و بعد از این هم خواهد بود. من هیچ گاه اعلام نکردم که قصد خداحافظی از فوتبال را دارم و تا زمانی که توانایی آن را داشته باشم که برای تیمم مفید باشم در فوتبال خواهم ماند. حالا هر چقدر که می توانند برایم حاشیه سازی کنند.»


مدافع تراکتورسازی خاطرنشان کرد: «متاسفانه این فصل چندین بار مصدوم شدم و آن طور که باید و شاید نتوانستم برای تیمم بازی کنم. این موضوع تا حدودی مرا به تراکتورسازی و هواداران این تیم بدهکار و مدیون کرده‌است و حالا می‌خواهم با آمادگی کامل در خدمت تیمم باشم. هدف من جبران غیبت‌هایم در تراکتورسازی است. هر چند که مصدومیت مرا از تراکتورسازی جدا کرد و حالا وقت آن رسیده که در خدمت تیمم باشم.»


بنگر درباره اینکه بسیاری شانس زیادی برای قهرمان تراکتورسازی در رقابت‌های این فصل قائل هستند، بیان داشت: «حرف زدن از قهرمانی آن هم در شرایطی که تنها 10 هفته از رقابت‌های لیگ برتر گذشته درست نیست. زود است از حالا بخواهیم در مورد اینکه می‌توانیم به قهرمانی برسیم حرف بزنیم. همواره در ابتدای فصل برخی تیم‌ها شروع خوبی دارند اما همه آنها نمی‌توانند تا پایان در کورس قهرمانی باقی بمانند. مهم ماندن در بین تیم‌های بالای جدولی است و برای همین باید هفته به هفته جلو برویم تا بتوانیم در پایان فصل در رقابت‌های لیگ و همچنین جام حذفی جزو مدعیان باقی بمانیم.»


مدافع تراکتورسازی درباره اینکه مشکل مالی در تیم تراکتورسازی دارد یا نه، تصریح کرد: «در این فصل پرداخت‌ها به موقع بوده و نگرانی در این رابطه نداریم. باشگاه به تعهدان خود پایبند است و بازیکنان هم باید با تمام وجوددر خدمت تیم باشند. به نظرم اگر تمامی تیم‌ها بتوانند شرایط تراکتورسازی را داشته باشند و بازیکنان به حق‌وحقوق خود برسند قطعا فوتبال ما پیشرفت می‌کند چرا که در بازی‌ها تمرکزها تنها روی بازی‌ها خواهد بود.»


بنگر درمورد درگذشت منصور پورحیدری نیز عنوان کرد: «ما باید قدر امثال پورحیدری‌ها را تا زنده هستند، بدانیم. زمانی که آنها را از دست می‌دهیم هر چه قدر هم برایشان سوگواری کنیم فایده‌ای ندارد. امیدوارم قدر پیشکسوتان فوتبال را بیشتر بدانیم و تا زمانی که زنده هستند به آنها احترام بگذاریم و دلشان را شاد کنیم. افرادی با خصوصیت مرحوم پورحیدری الگوهای ورزشی خوبی هستند که باید از نحوه زندگی‌شان درس‌های خوبی بگیریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته