دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

زندانی محکوم به قصاص در چابهار از پای چوبه دار نجات یافت

رئیس زندان چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: یک زندانی محکوم به قصاص در این شهرستان پس از تحمل 14 سال حبس هنگام اجرای حکم اعدام با گذشت اولیای دم از چوبه دار نجات یافت و به آغوش خانواده اش بازگشت.
کد خبر : 131950

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا به نقل از ایرنا، آزم کدخدایی اظهارداشت: این زندانی که در 12 اسفند سال 81 به جرم قتل بازداشت شده بود پس از پیگیری های مکرر و دعوت اولیای دم در 12 آبان ماه جاری پس از تحمل 14 سال حبس مورد بخشش خانواده مقتول قرار گرفت و از چوبه دار نجات یافت و آزاد شد.
وی افزود: این زندانی با وساطت رئیس زندان و واحد مددکاری به برکت ماه محرم و صفر در پای چوبه دار مورد بخشش اولیای دم قرار گرفت.
رئیس زندان چابهار با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای جلب رضایت خانواده مقتول گفت: مهر و رافت اسلامی همواره در جامعه راهگشا بوده است به طوری که این گونه اقدامات خداپسندانه سبب نشر و ترویج الفت، محبت و قرب الهی در جامعه می شود.
شهرستان چابهار از توابع استان سیستان و بلوچستان با 260 هزار نفر جمعیت از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان (مکران) و از غرب به بندر کنارک متصل است.
بندر زیبای چابهار واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته