دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آبان 1395 - 17:01

بازدید نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: «هنر هر مدیر متعهدی این است که بتواند آن سازمان را در مسیر درست قرار دهد. آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها مهد علم و دانش هستند و قطعا دانشگاه‌ها می توانند الگو و مدل خوبی باشند در نوع رفتار با اعضای هیات علمی و کارکنان و حتی دانشجویان که دیگران بتوانند از آنها یاد بگیرند.»
کد خبر : 131928

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر شریعت نژاد در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در جمع اساتید و مدیران گروه و جمعی از کارکنان واحد رامسر اظهار کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی باید به واسطه اساتید و اعضای هیات علمی آن واحد شناخته شوند نه به واسطه ساختمان‌های آن. رئیس یک دانشگاه باید برای علم آموزی انگیزه ایجاد کند. من از دکتر خلخالی به خاطر قبول این مسئولیت دشوار و سنگین تشکر می‌کنم.»


وی عنوان کرد: «افق آینده برای یک دانشگاه آزاد به هنرمندی بخش‌های مختلف آن دانشگاه، مدیریت و کارآمد کردن آموزش‌ها بستگی دارد و رقابت در این میدان بسیار سخت و دشوار است. بنابراین هر جایی که منسجم تر و هیات علمی قویتری داشته باشند و آوازه بیرونی بهتری داشته باشد، شانس بیشتری برای پیشرفت دارد.»


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر نیز گفت: «دکتر شریعت نژاد نماینده شهرستان‌های رامسر تنکابن و عباس آباد یکی از شخصیت‌های دانشگاهی بوده و خودشان بکار اداری و آموزشی دانشگاه ها بسیار آشنایی و آگاهی دارند و ما بارها شاهد این بودیم که در دوران نمایندگی وی در مواردی که دانشگاه‌ها با بحران های جدی مواجه شدند مستقیم توانستند مسائل را مرتفع کنند. به ویژه در زمینه گسترش رشته و تحصیلات تکمیلی توانستند بسیار موفق عمل کنند.»


دکتر علی خلخالی افزود: «دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در شرایطی است که قطعاً به کمک آنان نیازمند است . امروز فرصت بسیار خوبی بود که در جمع مدیران گروه و استادان و مدیر بخشهای مختلف دانشگاه در خدمت وی باشیم.»


وی گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر از ظرفیت و پتانسیل کافی برای ارائه خدمات مشاوری در سطح شهرستان و کشور برخوردار است. در واقع امروز می خواستیم وی را با اساتید و ظرفیتهای فعلی دانشگاه بیشتر آشنا کنیم تا در فرصتی مناسب تر از راهنمائی ها و حمایت های وی برای توسعه دانشگاه استفاده کنیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته