دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ابراز همدردی یا افزایش درآمد صدا و سیما و مخابرات!/ برای آرامش روح منصور خان پیامک بزنید+ تصویر

صبح امرزو در یکی از برنامه های تلویزیون برای ادای احترام به منصور پورحیدری از مردم ایران خواسته شد که متن روحت شاد را به یک شماره اپراتور همراه پیامک کنند.
کد خبر : 131860

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، منصور پورحیدری هم رفت. او با تیم استقلال به افتخارات بزرگی در کسوت بازیگری و مربیگری دست یافته بود. از جمله این افتخارات این بزرگ مرد فوتبال ایران تجربه قهرمانی در آسیا به عنوان بازیکن و سرمربی استقلال بود. او چندین بار با استقلال قهرمانی در لیگ ایران را هم به عنوان بازیکن و سرمربی تجربه کرده بود. پورحیدری البته تنها مختص به استقلال نبود او مدتی سرمربی تیم ملی ایران بود و با این تیم هم قهرمانی رقابت های آسیایی را بدست آورد.


کارنامه منصورخان برای همه اهالی فوتبال و فوتبال دوستان مشخص است، او بزرگ مردی بود که به عشق استقلال قریب به 50 سال با عناوین بازیکن، مربی، سرمربی، مدیر فنی، عضو هیات مدیره و این اواخر با عنوان سرپرست در خدمت باشگاه بود تا در واپسین روزهای عمرش هم از استقلال که عاشقانه دوست داشتش داشت، جدا نشود.


از مشخصات اصلی پورحیدری مرد بی حاشیه فوتبال ایران آرامش و اخلاقش بود. اما حدود یک سال پیش بود که خبر وضعیت ناخوش منصورخان در رسانه ها منتشر شد و هر زمانی که خبری از بیماری پدر استقلال منتشر می شد چشم نگران، همه هواداران و اهالی فوتبال ایران به صفحات روزنامه و تلویزیون خیره می شد تا خبر سلامتی او را بشنوند. اما روزهای خوش خبری چندان دوام نداشت، سرطان سخت تر از پورحیدری بود و او دیگر توان مبارزه با این بیماری را نداشت و در صبح روز جمعه 14 آبان مغلوب بیماری‌اش شد و در سن 71 سالگی دار فانی را وداع گفت و ورزش ایران در سوگ او نشست.


بعد از مرگ پورحیدری نکته قابل توجه ابراز علاقه صدا و سیما به این بزرگ مرد فوتبال ایران بود. صبح امروز در یکی از برنامه ‌های زنده تلویزیون مجری برنامه از مردم خواست تا با ارسال جمله روحت شاد به یکی از شماره تلفن های اپراتور برای روح این مرد بزرگ آرامش بخواهند. به طبع شنیدن خبر مرگ برای هر فردی ناراحت کننده است آن هم مرگ بزرگ مردی چون پورحیدری که برای فوتبال ایران از دل و جان مایه گذاشت، اما نکته قابل توجه این است که ارسال متن روحت شاد برای پورحیدری آرامش می آورد یا جیب مخابرات و صدا وسیما را پر از پول می کند!





انتهای پیام/

برچسب ها: رشیدپور استقلال
ارسال نظر
قالیشویی ادیب