دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آبان 1395 - 12:57

ابلاغ پیام کتبی معاون بین‌الملل مؤتلفه به معاون روابط خارجی حزب عدالت و توسعه ترکیه

قائم‌مقام معاون امور بین‌الملل این حزب با “مهدی محمت اکر” معاون روابط خارجی حزب عدالت و توسعه ترکیه دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر : 131797

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از رابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، محمدمهدی تینا طهرانی قائم‌مقام معاون امور بین‌الملل این حزب که برای مشارکت در کنفرانس ویژه «مهاجرت» در استانبول ترکیه حضور یافته است، با «مهدی محمت اکر» معاون روابط خارجی حزب عدالت و توسعه ترکیه دیدار و پیام کتبی مهدی اصولی معاون امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی را به وی تسلیم کرد.


در این پیام علاوه بر ابلاغ تبریک حزب مؤتلفه اسلامی به مناسبت روز ملی ترکیه، موضوعات مهم مرتبط با روابط دوجانبه میان دو حزب مورد اشاره قرار گرفته است.


لازم به‌ذکر است کنفرانس ویژه مهاجرت با حضور مسئولان و کارشناسان ارشد احزاب و صاحب‌نظران حقوق بین‌الملل از سازمان‌های مختلف آسیایی، به منظور بررسی بحران مهاجرت ناشی از جنگ‌های داخلی در کشور های منطقه غرب آسیا و ارزیابی پیامدها و تاثیرات آن تشکیل شده است و از جمهوری اسلامی ایران، هیأتی شامل آقایان محمد مهدی تینا طهرانی قائم‌مقام معاون امور بین‌الملل و دکتر امیر ساعد وکیل عضو شورای بین‌لملل حزب مؤتلفه اسلامی در این اجلاس سخنرانی کرده و به تبیین دیدگاه‌های حزب مؤتلفه اسلامی در این خصوص خواهند پرداختند.


حزب مؤتلفه اسلامی عضو کمیته تدوین اسناد این کنفرانس است.


انتهای پیام/

برچسب ها: حزب موتلفه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته