دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آبان 1395 - 12:50
مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش:

مطالبات سال 94 فرهنگیان تا پایان ماه آذر پرداخت می‌شود

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت مطالبات سال 94 فرهنگیان تا پایان ماه آذر خبر داد.
کد خبر : 131781

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد فاضل در حاشیه گردهمایی کارشناس مسئولان امور بانون کل کشور درباره اجرای طرح رتبه بندی معلمان، گفت: فرم ارزیابی معلمان، جدید نیست و معلمان همیشه مورد ارزیابی قرار می‌گرفتند و بر اساس آن امتیازتی را کسب می‌کردند و امسال نیز همانند سال‌های قبل این طرح اجرا می‌شود.


وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به دنبال توسعه طرح «رتبه‌بندی معلمان» است، افزود: امید است بتوان در سال‌های آینده علاوه بر افزایش افراد تحت پوشش این طرح بتوانیم تاثیر بیشتری در وضعیت معیشتی فرهنگیان داشته باشیم.


مدیرکل دفتر وزارتی در ادامه درباره اجرای طرح صلاحیت حرفه‌ای معلمان، یادآور شد: طرح صلاحیت حرفه‌ای معلمان طرح جامعی است که ابعاد مختلفی را در بر می‌گیرد که اگر تمام ابعاد آن از جمله منابع مالی مورد نیاز برای اجرا آن مورد توجه قرار نگیرد نمی تواند فراگیر شود.


فاصل با تاکید براینکه اگر زمینه‌های مورد نیاز برای اجرای طرح صلاحیت حرفه‌آی فراهم شود این طرح به صورت فراگیر اجرا خواهد شد، خاظرنشان کرد: خوشبختانه بنا شده مطالبات فرهنگیان اعم از پاداش بازنشستگان و حق التدریس‌ها تا اواخر آذر پرداخت شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته