دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آبان 1395 - 09:06
در گفت‌وگو با آنا

سرمربی تیم ملی کاراته: نتایج جهانی اتریش حاصل زحمات همه جامعه کاراته بود/ به کسب مدال در المپیک امیدوار شدیم

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: از 118 کشور دنیا ورزشکار در مسابقات جهانی شرکت کردند و قرار گرفتن در بین سه تیم برتر دنیا کار بسیار سختی بود که خوشبختانه ملی‌پوشان ما به خوبی توانستند از عهده آن بربیایند.
کد خبر : 131765

شهرام هروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد کسب نتایج درخشان کاراته ایران در مسابقات جهانی اتریش گفت: «تیم ملی کاراته در این رقابت‌ها نتایج درخشانی را کسب کرد. ما قبل از مسابقات هم حدس می‌زدیم که در تمام اوزان بتوانیم به مدال دست پیدا کنیم. این نتیجه زحمات کلی جامعه کاراته بود، از بازیکنان تیم ملی گرفته تا کادر فنی و مسئولان فدراسیون که نهایت تلاش خودشان را کردند تا تیم در مسابقات جهانی اتریش بتواند نتیجه درخشانی کسب کند.»


وی در رابطه با سطح فنی مسابقات جهانی اتریش افزود: «مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود. از 118 کشور دنیا ورزشکار در این مسابقات شرکت کردند و قرار گرفتن در بین 3 تیم برتر دنیا کار بسیار سختی بود که خوشبختانه ملی‌پوشان ما به خوبی توانستند از عهده آن بربیایند. کسب مدال در رشته کاراته بسیار سخت است و کاراته‌کایی که باید در رقابت‌های جهانی به مدال طلا برسد باید در 6 مسابقه به پیروزی برسد که 3 ملی‌پوش ما با شکست دادن همه حریفان خودشان موفق شدند به مدال طلای مسابقت جهانی برسند.»


هروی در خصوص برنامه‌های تیم ملی برای مسابقاتی که پیش رو است بیان کرد: «در حال حاضر تیم ملی باید خودش را برای مسابقات کشورهای اسلامی آماده کند و همچنین مسابقات لیگ جهانی را که در فرانسه برگزار می‌شود پیش رو داریم که در صورت صلاحدید فدراسیون باید در این رقابت‌ها هم شرکت کنیم.»


سرمربی تیم ملی کاراته در رابطه با شانس کاراته ایران برای کسب مدال در رقابت‌های المپیک توکیو گفت: «کاراته ایران در مسیر خوبی قرار گرفته است و در چهار سال آینده که برای حضور در رقابت‌های المپیک توکیو وقت داریم باید با یک برنامه ریزی منسجم و حمایت وزارت ورزش خودمان را برای افتخار‌آفرینی در المپیک توکیو آماده کنیم.»


وی ادامه داد: «ما در بخش کمیته مردان در مسابقات جهانی اتریش عملکرد خوبی داشتیم و این نتایج نشان دهنده این مساله است که امیدواری زیادی داریم تا در المپیک توکیو به کسب مدال توسط کاراته‌کاها امیدوار باشیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته