موافقت سجادی با انتقال ساختمان فدراسیون بسکتبال
با وجود اینکه نصرالله سجادی مخالفت خود را با انتقال فدراسیون بسکتبال از مجموعه شهید کشوری اعلام کرده بود، اما او در نهایت باخواسته سرپرست فدراسیون در این ارتباط موافقت کرد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفهای وزارت ورزش هفته گذشته بعد از بازدید از امکانات سالن بسکتبال ورزشگاه آزادی ، مخالفت خود را باانتقال این فدراسیون از مجموعه شهید کشوری به این سالن اعلام کرد؛اما وی بعداز شنیدن صحبت های رمضانعلی دولو سرپرست این فدراسیون با درخواست وی موافقت کرد.
به گفته دانشمندپور مدیر روابط عمومی فدراسیون بسکتبال در حال حاضر سالن بسکتبال در حال بازسازی است تا پس از اتمام کار دبیر فدراسیون به همراه کمیته داوران، کمیته آموزش و کمیته پیشکسوتان به آن انتقال پیدا کنند.
انتهای پیام/
ارسال نظر
نظر سنجی
به نظر شما نتیجه بازی ایران و مصر چه می شود؟
لینکستان
- نمایندگی تعمیرات دوو
- شیرازی رنت
- کمپینگ
- هدایای تبلیغاتی
- غذای شرکتی
- تور استانبول
- غذای سازمانی
- خرید کارت پستال
- لوازم یدکی تویوتا قطعات تویوتا
- مشاوره حقوقی
- تبلیغات در گوگل
- بهترین کارگزاری بورس
- ثبت نام آمارکتس
- سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام همراه با تحویل سریع
- یخچال فریزر اسنوا
- گاوصندوق خانگی
- تاریخچه پلاک بیمه دات کام
- ملودی 98
- خرید سرور اختصاصی ایران
- بلیط قطار مشهد
- رزرو بلیط هواپیما
- ال بانک
- آهنگ جدید
- بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران
- اهنگ جدید
- خرید قهوه
- اخبار بورس