دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1395 - 13:52

حضور سخنگوی دولت در جلسه شورای مدیریت بحران استان کرمان

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در پی زمین لرزه‌های اخیر زرند با حضور در جلسه شورای مدیریت بحران استان کرمان از نزدیک در جریان خسارات و تمهیدات مدیران امدادی شهرستان قرار گرفت.
کد خبر : 131562

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، محمدباقر نوبخت در این مراسم ضمن قدردانی از مدیران بخش های مختلف گفت: با اعلام نخستین خبر از زرند ریاست محترم جمهوری نگران شده و مستقیما دستور رسیدگی را صادر کردند.


نوبخت افزود: مجموعه استانداری و فرمانداری زرند به خوبی توانسته‌اند اقدامات اولیه را در خصوص اسکان موقت برای مردم بوجود آورند.


سخنگوی دولت با اشاره به ویژگی‌های خاص اقلیم سرزمین بزرگ ایران اسلامی تصریح کرد: دولت همه امکانات و توان خود را برای مقاوم سازی بخش های مسکونی، اداری، مذهبی و سایر اماکن به کار خواهد بست تا مردم با آرامش بیشتری به زندگی و کار و تلاش خود ادامه دهند که در همین راستا مصوب شد 5000 واحد مسکونی در شهر زرند و 2500 واحد مسکونی در روستا به اضافه برخی سازمان های اداری و بهداشتی که دچار آسیب شده اند از تسهیلات بانکی استفاذده و واحدهای تجاری نیز بتوانند از امتیاز رایگان بودن پروانه ساختمانی برای نوسازی استفاده نمایند که دولت پرداخت این هزینه به شهرداری را متقبل خواهد شد.


وی از پیشرفت 60 درصدی بیمارستان در حال ساخت سینا در شهرستان زرند خبر داد و گفت:‌ اعتباری را برای تکمیل نمودن این بیمارستان اختصاص می‌دهیم تا هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته