دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

پورموسوی: تا مسئولان کاری نکنند، استقلال خوزستان تمرین نمی‌کند/ جای پورحیدری پر نمی‌شود

سرمربی استقلال خوزستان گفت: تا زمانی که مسئولان گامی برای استقلال خوزستان برندارند ما هم گامی برنخواهیم داشت.
کد خبر : 131554

سیروس پورموسوی در مورد اینکه به چه دلیل هنوز از استقلال خوزستان جدا نشده در حالی که گفته بود سه‌شنبه در صورت نرسیدن کمک مالی می‌رود، به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «من با اصرارهای زیاد مردم تا پایان هفته دهم سرمربی تیم بودم و بیشتر از توان برای استقلال خوزستان خرج کردم. اعلام کردم تا روز سه‌شنبه صبر می‌کنم و اگر شرایط خوب شد ادامه می‌دهم اما کوچکترین اقدامی از سوی مسئولان ندیدیم و برای همین کسی تمرین نکرد.»


سرمربی استقلال خوزستان افزود: «من به عنوان مربی تا اینجا هر آنچه می‌شده برای این تیم انجام دادم. دلیل اصلی هم این بود که مردم همه جوره از ما می‌خواستند در تیم بمانیم. از ابنجا به بعد مسئولین به‌خاطر مردم تلاش کنند. من وظیفه‌ام را به خوبی انجام دادم.»


او درواکنش به این موضوع که به نظر کسی دیگر مصمم نیست برای استقلال خوزستان گامی بردارد و علاقه‌مندان به این تیم حتی به کادرفنی و بازیکنان هم نباید امیدی داشته باشند، تصریح کرد: «بحث مصمم بودن حداقل برای من و بازیکنانم نیست. ما سه‌شنبه تمرین نکردیم و چهارشنبه و پنج‌شنبه هم که گردوغبار اجازه تمرین نمی‌داد. ما هنوز هم دوست داریم برای موفقیت استقلال خوزستان تلاش کنیم اما وقتی 6 ماه است پولی نگرفته‌ایم و فقط خود من با رفتن پیش استاندار توانستم یک‌ونیم میلیارد تومان پول بگیرم، چرا باید تمرین کنیم.»


وی تاکید کرد: «من اگر پیش استاندار بروم می‌توانم یک میلیارد تومان دیگر پول بگیرم اما این کار که وظیفه من نیست. من سرمربی تیم هستم و نباید دنبال همه کارهای تیم باشم. یکی از مسئولان تیم بیاید و با اقدامات خود ثابت کند که هدفش کمک به تیم است. ما دلگرم شویم و آن‌وقت برای تیم گامی برخواهیم داشت. الان هم به همراه دو بازیکن تیم در راه کربلا هستیم و امیدوارم وقتی برگشتیم دوستان برای تیم استان خود تلاش لازم را انجام دهند. تا زمانی که مسئولان گامی برای استقلال خوزستان برندارند ما هم گامی برنخواهیم داشت.»


پورموسوی درخصوص فوت منصورپورحیدری هم گفت: «به راستی که استقلال پدرمعنوی خود را از دست داد و سخت است که بتوانیم مصیبت وارده را تحمل کنیم. جای امثال پورحیدری به این راحتی‌ها پر نمی‌شود. خداوند به خانواده منصورخان صبر بدهد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته