دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌و‌گو با آنا؛

حسین شمس: همه هدفمان این است که سقوط نکنیم/ با بازیکنان سطح یکی تمرین می کنم/ مرگ منصورخان ضایعه دردناکی برای فوتبال ایران بود

سرمربی تیم دانشگاه‌ آزاد گفت: شرایط تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به گذشته بهبود پیدا کرده و ما توانستیم به تیم صدرنشین گیتی پسند 5 گل بزنیم که همین موضوع جای امیدواری برای ما داشت اما هنوز مشکل گلزنی تیم ما برطرف نشده است.
کد خبر : 131515

حسین شمس سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره وضعیت تیم فوتسال این دانشگاه گفت: «متاسفانه تیم ما جایگاه خوبی در جدول ندارد و روز چهارشنبه هم مقابل گیتی‌پسند که یکی از تیم های قدرتمند لیگ امسال است بازی را واگذار کنیم. البته شرایط نسبت به گذشته بهبود پیدا کرده و ما توانستیم به تیم صدرنشین جدول 5 گل بزنیم که همین موضوع جای امیدواری برای ما دارد اما هنوز موضوع گلزنی برای تیم ما نگران کننده است که در تمرینات آتی آن را جبران می کنیم.»


وی افزود: «همان‌طور که می‌دانید، روند تشکیل تیم ما خیلی دیر انجام شد و بازیکنان زیادی را نتوانستیم جذب کنیم و آنطوری که می‌خواستیم یارگیری انجام نشد. در حال حاضر ما با بازیکنانی تمرین می‌کنیم که همگی از لیگ دسته یک هستند و به دلیل اینکه تا دو روز مانده به مسابقات لیگ هنوز تکلیف تیم مشخص نبود ما نتوانستیم بازیکن جرب کنیم و با همین بازیکنان تمرین می کنیم که البته آنها هم پیشرفت خوبی داشتند. همه تیم‌هایی که امسال در لیگ فوتسال بازی می کند بسیار قدرتمند هستند و کار به مراتب در برابر آنها بسیار سخت خواهد بود. تیم گیتی پسند از هفت بازی قبلی خود 31 امتیاز کسب کرده و صدرنشین جدول بود بنابراین طبیعی بود که تیم ما برابر آنها دچار مشکل شود.»


سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد عنوان کرد: «تمام تلاش ما این است که امتیازات از دست رفته را جبران کنیم و تیم را در شرایطی قرار دهیم که سقوط نکند و برای سال بعد بتوانیم با اقتدار در لیگ حاضر شویم. در حال حاضر بیشتر تیم های دانشگاه آزاد از صدرنشین های لیگ هستند و ما هم به دنبال این هستیم که شرایط را در جدول بهبود ببخشیم و یکی از مدعیان باشیم.»


شمس تاکید کرد: «اولویت اصلی ما این است که امسال تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. ما باید تیم قدرتمندتری را برای سال آینده راهی مسابقات کنیم و مدعی قهرمانی باشیم. البته در این میان دانشگاه آزاد هم از تیم ما همه جوره حمایت کرده است و به طور حتم سال دیگر یکی از تیم های مدعی قهرمانی فوتسال دانشگاه آزاد خواهد بود.»


سرمربی تیم دانشگاه آزاد همچنین به امکانات دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: «ما از نظر سخت افزاری امکانات خوبی در اختیار داریم. با اینکه تیم ما هنوز انتظارات را برآورده نکرده است و باید تلاشمان را بیشتر کنیم اما از نظر وضعیت سالن برای تمرین و امکانات دیگر شرایط خوبی داریم.»


شمس همچنین در مورد عملکرد بازیکن برزیلی تیمش خاطرنشان کرد: «این بازیکن بسیار خوب و منظم است و در برابر گستی پسند و تاسیسات توانست گل بزند. اگر عملکرد خوب او همینطور ادامه داشته باشد، شاید قراردادش را برای سال آینده هم تمدید کنیم.»


وی در خصوص مهم‌ترین دغدغه‌اش در تیم دانشگاه، تاکید کرد: «تمام دغدغه ما این است که از استرس سقوط نجات پیدا کنیم. در این شرایط، ما با استرس بازی می‌کنیم و همه تلاشمان این است با کسب چند امتیاز از این بحران خارج شویم.»


مربی سابق تیم ملی فوتسال همچنین به مرگ منصور پورحیدری اشاره کرد و گفت:« منصورخان اگرچه از میان ما رفت اما اسمش در تاریخ فوتبال ایران همیشه ماندگار خواهد بود. او بعد از ناضر حجازی اسطوره تیم استقلال بود و من این ضایعه دردناک را به خانواده او و جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته